تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


برای سحر جونمممم😍😍😍


سحر جونم میدونم جاستین میدوستیی منم خیلی گشتم دنبال آهنگ جدیدش منتها چیزی تو آیتیونز نبود...

میانههه عخشمممم😔😔😔

این آهنگ کمی قدیمیه ولی خب من میدوستمش تقدیم ب تووو🤭🤭🤭😍😍😍





This night is cold in the kingdom

امشب قلمروی من در سرما فرو رفته

I can feel you fade away

میتونم احساس کنم که داری ناپدید میشی

From the kitchen to the bathroom sink and

از آشپزخونه تا سینک حموم

Your steps keep me awake

قدم هات منو بیدار نگه میدارن

Don’t cut me down, throw me out, leave me

here to waste

منو از خودت محروم نکن،منو از خودت دور نکن

منو اینجا رهام کن تا تلف بشم

I once was a man with dignity and grace

من یه زمانی آدم شریف و خوبی بودم

Now I’m slipping through the cracks of your cold

embrace

اکنون در آغوش سرد تو پناه میگیرم

So please, please

پس لطفا،لطفا

?Could you find a way to let me down slowly

میتونی راهی پیدا کنی تا آهسته ناامیدم کنی؟

A little sympathy, I hope you can show me

امیدوارم کمی دلسوزی از خودت نشون بدی

If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم کم کم ناامیدم میکنی

Let me down, down

ناامید شدم ،ناامیدم از حمایتت

تکرار

Let me down, let me down

از حمایتت ناامید شدم

Down, let me down, down

ناامید شدم ،ناامیدم از حمایتت

Let me down

از حمایتت ناامید شدم

If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم کم کم ناامیدم میکنی

Cold skin, drag my feet on the tile

پوستم سرد میشد

پاهام به آرامی کشیده میشد روی کاشی

As I’m walking down the corridor

وقتی که در راهرو قدم برمیداشتم

And I know we haven’t talked in a while

و میدونم که مدتیه باهم صحبتی نکردیم

So I’m looking for an open door

بدنبال فرصتی هستم تا بتونیم از این وضع رها بشیم

Don’t cut me down, throw me out, leave me

here to waste

منو از خودت محروم نکن،منو از خودت دور نکن

منو اینجا رهام کن تا تلف بشم

I once was a man with dignity and grace

من یه زمانی آدم شریف و خوبی بودم

Now I’m slipping through the cracks of your cold

embrace

اکنون در آغوش سرد تو پناه میگیرم

So please, please

پس لطفا،لطفا

?Could you find a way to let me down slowly

میتونی راهی پیدا کنی تا آهسته ناامیدم کنی؟

A little sympathy, I hope you can show me

امیدوارم کمی دلسوزی از خودت نشون بدی

If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم کم کم ناامیدم میکنی

Let me down, down

ناامید شدم ،ناامیدم از حمایتت

2 بار تکرار

Down, let me down, down

از حمایتت ناامید شدم

تکرار

If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم کم کم ناامیدم میکنی

(And I can’t stop myself from falling down

و من نمیتونم خودمو از ناامیدی رها کنم)

3بار تکرار

?Could you find a way to let me down slowly

میتونی راهی پیدا کنی تا آهسته ناامیدم کنی؟

A little sympathy, I hope you can show me

امیدوارم کمی دلسوزی از خودت نشون بدی

If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم ناامیدم میکنی

Let me down, down

ناامید شدم ،ناامیدم از حمایتت

تکرار

Let me down, let me down

ناامید شدم،ناامید شدم

تکرار

Let me down

از حمایتت ناامید شدم

((If you wanna go then I’ll be so lonely

اگه بخوای بری من خیلی تنها میشم

If you’re leaving baby let me down slowly

اگه تنهام بزاری عزیزم کم کم ناامیدم میکنی))

دوبار تکرار


پ.ن: راستش من برای تشکر میخواستم چیز دیگ ای بدم بهت... ولی خب نخواستی ... 😭😭




🍷 CMol ۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۰ ۱۳ ۴ ۷۳۰

نظرات (۱۳)

  • JISOG Oppa
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۱
    چقدر قشنگ بود این اهنگ
    تا حالا نشنیده بودم
  • .. mn
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۱۶
    سیما برات یه پیام خصوصی فرستادم ندیدی؟
    برو تو پیام خصوصیا ببین
    پست خصوصی گذاشتم رمزش فرستادم برات
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۳ تیر ۹۸، ۱۹:۱۸
      دیدم شادی جوابم دادم
      برو جواب ببین حتماااااااااااا
  • .. mn
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۲۰
    جوابم ندادی که
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۳ تیر ۹۸، ۱۹:۲۱
      عه مگ میشهههه
      دادم باور کن
      بزار ببینم دوباره
  • .. mn
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۳۰
    😂😂😂
    کلا نمخای نظر بدی گمونم
    😂😂😂
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۳ تیر ۹۸، ۱۹:۳۱
      شادی به جان خودم ج خصوصی تو دادم
      یه لحظه بیا وب سحر پست سکرت
      رمزشم تو جوابم بهت گفتممم بیا من بگم برات
  • .. mn
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۳۲
    خب نظر زیر پست نمیدی چرا؟
    من نظر زیر پست رو میگم عزیز جان
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۳ تیر ۹۸، ۱۹:۳۶
      نمیخواد اونی پست گذاشتش تو بیاااااااااااااااااااا
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۱۰
    سیمااااا؟؟!! 😁😁
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۱۲
      😒😒😒😒😒😒
      بگو چی میخوای بدونی من بگمم
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۱۳
    میخوام پست بذارم😁
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۱۵
      خب باید بیای اینور خره
      گفتم بهت ک ...
      تو بیان ک وارد شدی خانه رو بزن بعدش بزن رو وبلاگ اونجا وبو انتخاب کن... سمت راست یه منو داره اونجا انتشارو بزن
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۲۰
    اوه راست میگی یادم نبود در حال حاضر دارم جواب ملینارو میدم برای خالم ایمیل میسازم با دخترخاله ی شیش سالم دست و پنجه نرم میکنم جواب وکیلی رو تو تل میدم جواب رکسانا هم تو اینستا... واسه همین قاط زدم تعجب نکن😂
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۲۱
      جواب رکسانا چرا؟؟؟؟ 😂😂😂
      موفق باشی فایتیینگگ
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۲۳
    من خونه ی خالم چترم نذاشتم به روز از کنکور بگذره 😂
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۲۵
      رکسانا مگ نیست پیشت؟؟
      بلی منمم
      انقدر عقده دارم ک نگووو
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۳۰
    نه اون گشاد اعظم خونه موند. من دارم با گودزیلا سرو کله میزنم... میگه عاشق جین شدم میخوام زنش شم 🤦 هیچ وقت فکر نمیکردم که  توی عملیات قانع سازی یه گودزیلا برای دوری کردن از جین شهید شم  😢
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۳۵
      گودزیلا ملیناعه؟؟😂😂😂
  • MelMon Kim
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۴۲
    نهههه نهههههه اون یکی دختر خالم شیش سالشهههه... بهم میگه این جیگرارو از کجا پیدا کردی 😭 به جین من چشم دارههه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۱۷:۴۲
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      وای برگااااااااااامممممممممممم
      بچه شیش ساله آرمی ندیده بودم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      به جین خیلیا چش دارن 😂😂
  • 하니예 .이
    چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۹:۳۰

    سیماییییییییییییییییییییی فقططططططططط عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    این اهنگه رو بسی دوست♥

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۰:۲۹
      کی این آهنگ روو ندوووسستتتتتتتت
      من ک عااااششششششققققققققققشششششششششششممممممم
  • 하니예 .이
    چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۹:۳۲

    ملیکاییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    منم بدبختی تو رو دارم....منم با یک عدد گودزیلا سروکله میزنم عررررررررررررررررررررررررررررر

    همیشه میاد از رو من تقلید میکنه...........چیمی رو هم میخواد بدزدهههههههههههههههههههههههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">