تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


Nosayebe

تولدتتت مبارککککک لاولی منحرف مننننننننننننننننننننن 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

آرزو دارم دنیات پر از شادی باشه لبات پر از خنده باشه و هرچیزی ک میخوای رو بدست بیاررییییی

تو خیلی قشنگ حرف میزنی منتها من از اون حرفای پرمعنا بلد نیستم...شرمندتم...ساده میگم بسیییاااااار لاو یووووو💜💜💜💜💜


پارتی بزرگ میخواستی اما خب همین از دستم براومد😔

خداکنه خوشت بیاد و تکراری نباشه واست💕💕💕


هدیه شماره 1

  • احساس کردم بعضیاشو پیشی گذاشته بود... اما حوصله نداشتم ببینم کدوماش 😂😂😂 ب بزرگی خودت ببخش

  • من ک دلم میسوزه براش 😂😂😂😂

  • اممم نمیدونم با این آشنایی داری یا ن.... اما باید بگم ک خیلییییی قدیمیه

هدیه شماره 4

  • اینو بیشترشو دیدی منتها من برات گلچین کردم...دوست داشتنش اجباریه 😂😂






پ.ن: همشونو باید ببینییییاااااا فهمیدی یا نهههه.... از محتواش ازت امتحان میگیرم 😂😂😂😂

بقیه هم حتماااا هدیه 2 رو دانلود کنن حتماااااااااا


🍷 CMol ۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۹:۳۰ ۳۷ ۱ ۶۲۰

نظرات (۳۷)

  • delicious army
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۲۲:۰۹
    آفرین بر تو ک ب یادش بودی
    چوکاههههههههه منحرف جون فشردنی دوستداشتنی ترین رمانتیک ترین فرند مبی خرههههه
    سسسسسسسسسسسسااااااااااررراااااااننگگگههههه ب اندازهء محبوبیت بی تی اس
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۲۲:۱۱
      😂😂😂😚😚😚
      دقیقا همینیه ک تو گفتیییییییییییییییییییییییی
      منم مثل تو میدوستمششش
  • delicious army
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۲۲:۱۷
    من بیشتررر
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۲۲:۱۹
      ایش باز شروع کردیااااااااااا
      من تو دلم ادامه میدمم 😒😒😒❤❤❤
  • delicious army
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۳
    منم همینطور
    الان مهمون داریم وگرنه امشبو میخواستم بحرفم باهاتون فاک ب زندگیم ایشششش خدااااااااا
    انیووووووو شبت خوشمل لذت ببری از این رهایی ک پعد از مدت ها منتظرش بودی خوش بگذره تابستون(ی جوری گفتم انگار کل تابستون نیستم خخخخ)
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۲۲:۲۴
      خخخخ آروم باشششش
      تازه امروز رسیدین مهمون واسه چی آخههه؟؟؟
      انیو شب تو هم خوششششش مای خوشمزههه
  • 하니예 .이
    شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۳
    الهییی...چوکاههه...منم بزارم براش پست😂
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۵ تیر ۹۸، ۲۲:۳۶
      🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈💙💙💕💕💗💗💜💜❤❤🧡🧡💛💛
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۰
    سلامم
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۰:۵۲
      هستی هنوز؟؟؟
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۳
    هاا؟؟تازه اومدم
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۰:۵۴
      هعیی روزگاااار
      منم بیکار و عقده ای ولم
       و منتظرم بالاخره دنا جوابمو بده
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۵
    عقده ای چراا؟؟
    خب میده دیگه برو بخواب تا کی میخوای منتظر باشی
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۰:۵۷
      اممم نمیدونم فعلا منتظرشم دیگه


      عقده بخاطر کنکورههه

      بالاخره بعد یه قرن پروف عوض کردی..مبارکهههه
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۹
    مگه بد دادی؟؟

    ماله خودم ک معلوم نیست چطوره پروفم؟؟
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۰۰
      نههه منظورم این بود ک بخاطر کنکور زیاد نمیتونستم بیام برا همین عقده داشتمم



      خیلی کیوته اما انقدر سفیذه ک رگش با پس زمینه یکی شده بچمم😂😂
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۰۳
    آهاااا منم بودم همین میبودم

    مشکل از قالبته ب من چهه؟؟دیگه حوصله ندارم بعوضمش بزار چندروزی باشهه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۰۵
      چرا باید ازقالب باسه؟؟؟ من این پشتم مگه قالب مهمه؟؟؟؟

      شما مختاری هرکاری دوست داری بکنی😂😂



      راستی نمیتونی تو کامپیوترت هنگ بریزی؟؟
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۰۷
    مگه نگفتین فقط تو گوشیه؟؟
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۰۷
      نه من با کامپیوتر میام... گفتم با کامپیوترم میشه... کی گفت فقط گوشی؟؟
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۰۹
    اون اوایل که نیومده بودی هیشکی بهم نگفت با کامی هم میشه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۱۱
      الان میگم دیگه... برو بنصب من اددت کنم
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۳
    الان تو روخدا ولش خبر از نتم داریی که آبجی
    فردا مینصبمش بت میگم
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۱۴
      خاااا
      آخه جیس رفته خوشگل کنه امشب ویدیو کال بگیره هااااا
      از من گفتن بود حالا خوددانی
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۷
    من که الانا میرم میکپم خ وقته نخابیدم
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۱۹
      برو بخواب خوشمزههه
      شببخییییرررر
      من هنووووز عین خررر منتظر دنام
      ایش خب بیااا دیگهههههههههههه پوفف
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۱:۲۰
    من که نگفته بودم شب بخیر خدافظ ولی خب باشه شب تو هم بخیر سیماجون
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۰۱:۲۳
      آخه گفتی میخوای بخوابی
      میدونم خیلی خسته ای چشات میسوزه
      اما خب من بیکارم بمونی باهام حرف بزنی ک چه بهتر
  • Parisa
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۸:۵۳
    کیوتممم تولدت مبارکککککککککککک❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖بوسسسسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.I love you 
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۵۷
    ممممممممممممممممممممممممنونممممممممممممممممممممم سیممممممممممماششششششششششششششهههههههههههههه
    کثاففففت آآآآآآآآآشغغغغغغغغال گگگگگگگگگگگگگگوه چه طووووووووریییییییییییییییییییییییی به فکرم بودی  عوضیییییییییییییییییییییییییییییی دوست داشتننننننننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ازت یهههههههههههه دنیااا منونم دارم کادوهاتو می دانلودمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    مممممنووووووووووووووووووونممممممممممممممممممممممممممممممممممم ازززززززت
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۲۶
      نکبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قابلتو نداششششششششششتتتتتتتتتت عن عععععععععععععاااااااااااااااااقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😂😂😂💖
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۴
    چس نکن خودتووووووووووو عششششششششششششششششقممممممممممممممممم
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۴۶
      واییی چ پروفیییی مای لاووووووو
      باشه نمیکنمم 😂😂😂
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۶
    http://www.miradel.ir/play/video/5875911
    اینو ببین برو فحش بده ...حالمو عن کرد
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۴۸
      این چیهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      نریدی بهشووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۰
    برای من عن نصفه بالا اورد .....
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۵۱
      بهتررر من نگرانم طرفو بکشیییییییییییی

      قهوه ای بود وبششششش
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۲
    آره درکش نمیکنم؟
    اکسو ال داریم تا اکسو ال ....هم آبروی خودشو وهم آبروی بد بخت اکسو رو برد .....عنتر !
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۵۲
      عارعهههه
      مثلا دوست منم اکسوالهه
      اینا گاونننن
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۴
    هر کی بوده خیلی گوهه عنتر عوضی بدردنخور بی همه چیز چس قیافه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۵۶
      اونم دوست داره 😂😂😂😂
  • -kiute ARMY-nosayebe
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۴
    خرن ....فرغون از دو طبقه پایین افتاده!
    اگزوز خاور ....کون خرس .....گوه خر .....بز بی پشم .....جیش سگ ....گوه آدم ...
    شاسکول اسکل......منگل سادیسمی ....اسکیزو فرنی .....
    امید وارم  یه اورنگوتان بکنتت!
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۵:۵۶
      اونم دوست داره 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۱۴
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۱۶
      وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خوشمزهههههههههههههههه
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۱۷
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۲۰
      روزگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۲۱
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۲۳
      تودلم ادامه میدم.... الان باید برم خوشمزههه خونه دوستمم الان
      فعلا بای بای
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۲۴
    مواظب خودت باش ,خوش بزگلهه
    انیووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۴۹
      من میرم و میامم 😂
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۰
    هنو نرفتیی؟؟؟
    خاا
    باشهه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۵۰
      😂😂😂😂😂😂
      شاید یدفه ای غیب شدم
      شما آماده باشین
      ویدیو هارو دیدی؟؟؟؟
  • delicious army
    يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۵
    نه
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ تیر ۹۸، ۱۶:۵۶
      ببین
      اددت کردم بیبی
  • نیلو :)
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۰۹:۵۸
    تولدش مبارکه :😍😍😍😍
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۱۲
      مبارکهههههههههههههههه
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۰:۴۱
    من الان می بینم پستتوووووووووووووووو عرررررر ککککککککک
    تفلدش مبارکککککککککککککک
    عکساتم تکراری نبود من نزاشته بودمشون ککککککککککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۱۲
      عاره مبارکککککک
      چته ندیدی؟؟؟ من از همه زودتر گذاشته بودم 😎😎😎
      واقعا نبوود؟؟؟؟ آخه تو عکسات همیشه کاملههه 💜💜💜
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۷
    فداتتت عزیزم 
    نه این اخریا رو نتونستم بزام برا ران و کنسرتشون تو زحمت کشدی دیگه^^
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۲۱
      ن بابا پیشول چ زحمتییی
      راستش من خیلی حوصله عکس سیو کردن ندارم...تنبلیم میاد مگر اینک همش تو یه فایل باشه بزنم دانلود
      برا همین خودمم برا بقیه همش اینکارو میکنم
      این حجم از گشادی محاله ن؟؟؟ 😂😂😂😂
      تو حوصله داری میزاری من همش میام وبت مینگرم...اما باز از گشادی سیو نمیکنم 😂😂😂
      نتیجه میگیریم زحمتو تو میکشیی
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۳
    کککککککککک منم به همین سیو کردنو اپ کردنش عشق می کنم دیگه قشنگ می شینم یه دله سیر نگاشون می کنمو سیو می کنمو اپ می کنمو برا اونی هایه گلم می زارن تا اونام ببینو کیف کنن که چه پسرایه عشقیییییییییییی داریم ^^
    زحمتی نیست وظیفمهو کیف می کنم ^^
    اصلا هم خسته نمی شممممممممم تو این یه مورد ککککککک
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۲۶
      مرسیییییییییییییییییییییییییییی خودت از همه گل ترییی 😍😍😍
      وای ب چ چیزی هم عشق میورزییییییییییی
      من تو آرایشگری اینطوریم...هرچقدر سرپا وایسم خسته نمیشم
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۹
    اره دیگه یه ارمی به پسرا عشق نورزه پس به چی عشق بورزه به برادرش؟؟؟ککککککککککککککککک
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۳۴
      اینو باهات موافقمم
      اما
      من حاضرم برم ب سوپری سر کوجه عشق بورزم اما ب داداشم ن
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۶
    همون دیگههههه منم حاضرم به یه قورباغه عشق بورزم ولی برادرم نه کککککککککککک
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۳۷
      😂😂😂😂😂😂
      چه تفاهم بزرگییییییییییییییییییییییی
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۸
    اره واقعا دیدی اون قورباغه تبدیل شد به شاهزاده ...
    ولی برادرم چی؟؟بهش محبت می کنی با فحش و کتک جوابتو می ده ککککککککککککک
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۴۰
      مال من ک از آمازون فرار کرده
      میخواد محبت کنه چندجامو کبود میکنهه 😂😂😂😂
      خدا مارو نجات بده
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۳
    اره واقعا از تارزانم بد ترننننننننننننننننن به خدا حاضر بودن تارزان بشه برادرم ولی این نه ککککککککککککک
    الهی امیننننننننننن 
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۴۳
      😂😂😂
      دارم پست میزارم...آهنگ درخواستی نداری؟؟
  • pishul^^ jikook 5813
    دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۹
    نه عزیزم ندارم^^ بزار....منم دارم می زارم........
    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ تیر ۹۸، ۱۱:۵۰
      ok
      😍😍😍😘😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">