تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


های گایز

ینفر چنتا آهنگ بهم پیشنهاد داد ک واقعا قشنگ بودن

منم اونارو براتون میزارم

خوشحال میشم با سلیقتون جور باشه من ک دوستش داشتم

نظر هم یادتون نده

پ.ن: تشکر فراوان از کسی ک بهم پیشنهادش داد

جانان عشقم 😍💙💙

 

K.A.R.D - Don`t Recall

K.A.R.D - Oh Nana

K.A.R.D - You in Me

K.A.R.D  - Bomb Bomb

Tiffany Young - Magnetic Moon

Tiffany Young - Born Again

Monsta X - WHO DO U LOVE ft. French Montana

NCT 127 - Mad City

Steve Aoki., Monsta X - Play It Cool

هرچی رو گوش ندادین آهنگ هو دو یو لاو رو بگوشین از همه بیشتر دوستش دارم😍

🍷 CMol ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۹ ۴ ۰ ۹۱۶ Music

نظرات (۴)

  • Moon Child
    دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۲

    جوون جوون بابااا

    چه میکنه هو دو یو لاووووووو😍😍😍

    میت براش بمیرمممم

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۴ مرداد ۹۸، ۱۳:۳۲
      جووون جووون نگووو من باز عاشق میشم ب سختی دارم خودمو کنترل میکنم 😂😂😂
      خدا نکنههههههههه عععععرررررررررررررررر
      مرسی جانانممم
      میگم اسمشو تو پستم بزارم؟؟ میخوام بدونن از طرف توعه
  • ** RBE **
    دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۸

    سیما نمیدونم چرا حشس نیس دادنشون کنم😅 ولی فایتینگ 

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۴ مرداد ۹۸، ۱۳:۳۳
      😒😒
      جواب منو نمیدی بر قهرم باهات
  • R. M-kiute.ARMY
    دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۴:۴۵

    بچهههههههههه ها حتما بمب بمب کارد رو گوش کنید معرکه است!

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۴ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۵
      یسسسس یسسسسسسسس
  • 하니예 .이
    چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۹:۴۱

    اععع گذاشتیشون ککک

    پس بگو واس چی ام پی تریشونو میخواستی کلک کککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۴
      عاااره خیلیییی وقتههه کههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">