تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


آپدیدت توییتر بی تی اس

2019/9/1


نظرات (۲۱)

  • jiminn Hope
    يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۲۱:۳۸

    مبارکک میارککک تولدششش ممممممبارکککک 

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۰ شهریور ۹۸، ۲۲:۰۷
      🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈
  • Behi . ARMY
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۰۷:۵۸

    الهی من قربونش برممممممممممممممممممممممممممم

     

    تولدش مبااااااااااارک ....

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۰:۳۳
      🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎈💗💗💙💜❤
      تولدش مبارکککککککککککککک
  • Behi . ARMY
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۸

    خوبی سیما جووووووونم قربونت برم ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۱:۱۴
      خوبم بنوشی
      خدا نکنه قربون بریی عههه
      تو خوبی؟؟
      یه هفته نبودم دلم برای همتون تنگ شده بووود T-T
  • Behi . ARMY
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۱:۱۷

    آره خوبم ممنون 

     

    منم خییییلی دلم برات تنگولیده بووووووود

     

    چه خفر ؟؟؟

     

    امسال دانشگاه میری ؟؟ 

     

    یا سال بعد دوباره شرکت میکنی کنکور؟؟

     

    ببخشید میپرسمااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۱:۵۴
      خب خداروشکررر
      سلامتی تو چخبر؟؟
      امسال تعیین رشته کردم اگ اونی ک میخوام قبول شم میرم حتماااا
      خواهش عزیزم مشکلی نیستش
  • R. M-kiute.ARMY
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۸

    عععععععععععععععععععععععر سر عکس آخرییی جر خوردم وقتی دیدممممممممششششش

     

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۲:۲۰
      منو چی میگی نسی 😭😭😭

  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۱:۲۶

    سیمایی میگم عکس دوم توش یه چیزی تو چشه ......ککک

     

    منو نکشیااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۸
      تف بهت بهنووووش 😂😂😂😂😂

      ننت باید بکشتت
      گرچه منم میشم ننه بزرگت ولی خب 😂
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۲

    اعععععععع سیمایی.....

     

    با کدوم مامانمی ؟؟

     

    سیمایی گفته باشم جیکت در نمیاااداا ( به نفس چیزی نگو ) ککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۴۷
      من تایید کردم خودشون ببینن😂😂
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۲

    چراااااااا تف ؟؟

     

    چرا بوس نه ؟؟؟کککککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۴۸
      بوس های من فقط ب یه نفر میرسه 😂😂
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۴

    سیمایی رفتی عشقمممممممم ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۴۸
      نوچ
      دترییی 😁😘
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۹

    بد .....

     

    منم بووووووس میخوااااااااااااااام

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۵:۳۷
      خب از من چرا بوس میخوای؟ 😂😂
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۰

    چون من بووووووووس تو را دوس

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۵:۴۶
      چه نوه لوسی دارم
      برو ننت بوست کنهههه
      من بوسم مال یکی دیگست
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۸

    بددددددددد

     

    من بوس تورو میخوام ........

     

    ( پامو دارم به زمین میکوبم ) 

     

    همین الااااااااااااااااااااااااااان

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۵:۵۰
      😶😶😶😶
      پاتو ب سقفم بکوووبییییی من فقط ینفرووو ماااچ میکنممممممممممم
      ااااایییییییییییشششششششششششششششششششششششششششش
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۵:۵۲

    ماااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااان بزررررررررررررررررگ

     

    تووووووووووو بوووووووسم بااااااااااید بکنی 

     

    حالا نمیمیری یه دفه بکنیااااااااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۰
      نه نوچ میمیرمممم 😭
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۳

    کووووووووووووووووووووفت 

     

    مامانی خیلی بدیییییییی

     

    لفطااااااا.....

     

    دلت میاد گریه کنم ؟؟؟

     

    باهات قهل کنم ؟؟؟

     

    گازت بگیرم ؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۶:۳۱
      برو یقه مامانتو بگیر خب
      من ننه بزرگ بی اعصابتممم
      فقطم جیگرمو ماچ میکنم
      😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۷:۵۵

    مامانام به اندازه کافی بوسو بقلم کردن ......نوبت توعه 

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۸:۱۰
      ----_______________----
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۸:۱۲

    سیمااااااااااااااااااااااااااااایی من بوس یه دونه کوچوووووولو ...اندازه یه نقطه 

     

    گریه موتونمااااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۸:۱۷
      😑😒😒😒😒😒😒😒😒😗
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۸:۲۱

    بابا استیکر برای من نمیاد ....

     

    سیمااااااااایی یه نقطه .....

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۸:۲۳
      ایششش
      تو همون استیکرا بود
      دیگ نمیدم اه
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۸:۲۵

    واقعاااااااااا ؟؟

     

    ملسیییییییییییی

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۹:۴۱
      آری
      *.*
  • ^^snm
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۱۸:۲۶

    سلام سیما شی^^

    خوبی؟؟؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۹:۴۱
      سلام نوراایی
      مرسی دترم
      خوبی؟
  • Behi . ARMY
    يكشنبه ۱۷ شهریور ۹۸ , ۱۱:۲۱

    سلااااااام عخشممممم

    خوفی مامان بوزوگ ؟؟؟

     

    چه خفر ؟؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ شهریور ۹۸، ۱۴:۴۲
      سلااام بیبی
      خوبمممم تو خوبی؟


      خبر انواع بدبختی کدومشو میخوای حالا؟ 😂
  • Behi . ARMY
    يكشنبه ۱۷ شهریور ۹۸ , ۱۷:۳۴

    یکی یکی بگو مامانی

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ شهریور ۹۸، ۱۷:۴۰
      آآآآه

      اولیش معده درد دارم شدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">