تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


اممم خب امروز بطور عجیبی هوس کردم چالش بذارم
دوست دارید شرکت کنید
خوشحال میشم

1-دو جمله از خودتون بگین
2- هدفتون تو زندگی چیه و حاضرین براش چیکار کنین؟
3-برای چ کسایی تو زندگیتون ارزش قائلین؟
4- بدترین و بهترین حسی ک تا حالا تجربش کردین چی بود؟
5-آهنگ مورد علاقتون چیه؟(نباید حتما از بی تی اس باشه)
5- آهنگ و فیلمی ک بهتون انرژی و آرامش میده چیه؟
6- فیلم مورد علاقتون چیه و چه ژانری رو کلا میپستدید؟
7- هر کدوم از بچه های اکیپ رو کوتاه توصیف کنین
8- نظرتون درمورد من چیه؟
9- زندگی ایده التون چطوریه؟
10- درحال حاضر دلتنگ کی هستین؟(شخصا دلم خیلی برای جانان تنگ شده 😭💔و جیسوگممممم)
11- غذایی ک خیلی خوب درست میکنین چیه؟
12- لوازم آرایش مورد علاقتون چیه و چرا؟
13- اگ قرار باشه دوباره بدنیا بیاین دوست دارین جای چه کسی بدنیا بیاین؟
14- تا حالا عاشق شدین؟ اگ شدین کی؟(این قسمتش اختیاریه و نگین بایستون)
15- عطری ک میپسندید چطوریه؟( خنک شیرین تند و ...)
16- یه جمله هرچی دلت میخواد بگو 😂💙
17- پیشنهادی برای سایتم دارین آیا؟؟؟دوست دارم نظراتتونو بشنوم

🍷 CMol ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۱ ۲۵ ۰ ۵۴۷

نظرات (۲۵)

  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۳

    اولین نفر

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۰۴
      اولین نفر لطف کن شرکت کن 😂😂😂
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۵

    دارم میکنم بچه پررو .......ککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۰۸
      بدو بدوووو
      آره من پررووعم تو چی بعدا؟؟؟ 😒😒
  • Kim Jisoo
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۸

    حوصله ندارم بتایپم خودت حدس بزن😐😐😐😐😐

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۱۴
      بعله 😐✋
      ممنون
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۰

    من = عشققققق

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۱۴
      چالشو جواب بده باید برم اه 😒🔪
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۵

    دارم  میدم دیگه واستااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۱۷
      نمیخوام 😒
      دوست دارم بشینم
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۰

    بشین بی ادب ....جلو بزرگتر پاتو دراز نکن ....بخشش پذیرفته نیس ....ککک

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۲۱
      چالشو بده تا نزدم تو سرت
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۸

    1-قابل وصف نیستم با دیدن من کلمات از دسترس خارج گشتند

    2- کوکی و خواننده شدنم و حاضرم بابتش مامانمو کنار بزنم ....

    3- مامانم و اعضا و شماها و 3نفر دیگه

    4-بد : هیچکی دوسم نداره خوب : دیدم نه برا بقیه ارزش دارم  

    5-کاور جونگ کوک 2U ( خودم میدونم حتما نباید بی تی اس باشه )

    6- ژانر عاشقانه و ماجراجویی aladdin 2019 

    7- سیمایی : مامان بزرگ عزیز من بوووووووووس میخواااااام ( توصیفتم خوبی ولی مهلبون هستی و نیستی )

    سحری : خیییییییییلی خوبی مهلبووووون منن

    نفسی : مامانی قفوووووووونت برم من چقد تو  خوبی ؟؟؟؟( عاااااالی )

    هانی : مامانیم عاااااااااالیه ..حرفی نمیتونم از خوبیش بزنم ....

    مبینا : مهلبون و خیییییییلییییییی خوشگله

    ددی : زبانی همچون گل دارد که وقتی به دعوا بیفتد قشنگگگگگگگگگگگ صافت میکنه وخیلیم مهلبونو خوش قلبه 

    نیکایی : خواهر عالیه و درمان خوبی برای تنهاییه

    پ.ن : همتوووووووووون مهلبونین دیگه خو چیکار کنم ؟؟

    8- یه مامان بزرگ نقنقوووو و آدم یه دنده که حاضر نیس منو بوس کنه ( باور کن هنوز رو دلم مونده یه دونه درس حسابیش )

    9- صب ساعت 7 بیدار باش ..2 برگشت به خونه  4 ناهار  بعد ناهار تا ساعت 7 نق نق مادر درباره اینکه اتااااااااااااااااااااقتو جم کن و 8 شام و 11 خواااااب انیوووو ( بینشم کتابو و فیلم و اینجا )

    10-مامان هانی و بابی جان و مامان نفسی و نیکایی و سحری 

    11- اصن هیچی تو عمرا درس نکردم که ببینم کدومشو خوب درس کردم

    12- رژگونه ( یکم لپام رنگ پریدس )

    13-دوستم 

    14- نه

    15-خنک و شیرین 

    16-بوووووووووووووووووووس میخوام کککک

    17- توش یه صفحه بزار هر وقت خواستم تو بوسم کنی خود به خود وووووو....( چه گیری دادمااااااو دلست دگر چه کنم ؟؟؟)بغلم میخوامااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۳۷
      😂😂😂😂😂😂
      بیاااا بوس
      کشتی ماااروووو
      مرسی ک شرکت کردی 😂😂😂
      توض=صیفت از من دقیق بود
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۹

    دادم ......

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۳۷
      دیدم
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۲

    چرا تایید نکردی ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۳۸
      داشتم میخوندمش خب
  • نیلو :)
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۳

    + آخر همه چیز قشنگ اگر امروز قشنگ نیست بدون آخرش نیست /  هر کس ضربان قلب خودشو داره 

    + پزشکی بود  فعلا تسلیم شدیم 

    +پدر و مادرم 

    +بهترین موفقیت بدترین عاشقی 

    + زیبای منی تو 

    + ملکه هفت روزه _ نگران نباش 

    +هیلر _ ملکه هفت روزه/ تاریخی / اکشن  و هرچیز مینی توش باشه 

    + تازه آشنا شدم 

    + دلم برای معلم ریاضی تنگ شده 

    +هر غذایی که ماکارونی توش بشه 

    + عاشق شدم اول مادر بعد خانم معلم ریاضی و بعد مینی 

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۳۹
      اوووو
      خیلی ممنون نیلو جون
      مرسی ک شرکت کردی 😍😍😍😍
      منم دلم برا معلم فیزیکم تنگ شده 😭💔
  • R. M-kiute.ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۷

    1=زندگی دو روزه/وللش

    2=هدفم یه زندگیه ارومه ....از هرچی جز bts

    3=کسایی که برا خودشون ارزش قاعلن

    4=behtarinesh braye in bood ke rm be roxy vakonesh neshoon dad

    bad tarinesh braye zmhni bood ke moadelam paein shod

    5=i need u & moon child

    5=anime  va kartoon behem aramesh mide... kool ahang haye bts 

    6=venom.....khashen / majarayi/mavarayi/akshen/mostanad

    7=sima; aghel/oni; mehraboon/hiung;hoper/jisoog;boss/ramtin;skakh/bekhiun;notella/vista;khalagh/hony;asal/RBE;tanbal bahal/nika;ham sohbat khob/be; kasi ke bh navam rikht ro ham/pishul;gorbe malus/yasaman;cheshm khoshgel/noora;cute/parisa; ba maram/maede;goshad/mani; mami/dokhtar amoo; khol o chel/mn; raheb azam/khishmaze;poker/nafas;oxigen/bahar;spring/linda;khosh seds/behnoosh;guguli/ari;shy

    8=kheyli aghely

    9=eshg ; safar; rahaty&mantegh

    10=hame

    11=aksaran hame valy pastam behtare

    12=nadaram vali fer moje chon cheshamo khob mikone

    13=halsey kkkkkkkkkkkk

    14=no

    15= boye choob/ garm molhyem

    16=dahanam servis shod dahanet servis

    17=aliye pishnehad nadaram

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۴۶
      اوو ونوم رو باید ببینم

      الهی دلتنگی بده چرا دلتنگ همه ای 😢 بیا بغلت کنم جیگرم

      هالزی؟ عععععععععررررررررررررررر

      دهن منم با فینگلیش خوندن سرویس شد دهنت سرویس 😂😒
      فدات شم تو عالی ای
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۹

    خوشت اومدم از  جوابام ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۴۷
      یییپپپپ 🤭👍👍
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۴۲

    میگم سیماااااااااااااااااااااااااااا رفتی ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۴۷
      داشتم جواب نسیبه رو میخوندم 😑
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۴۳

    بد نیست وبم بیایااااااااااا

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۴۸
      من وب هیچکس نمیرم
      چون وقت ندارم واقعا
      وب خودمم کم میام
      وب جیسوگم 19 تا کامنت تایید نشده هست ک حس جواب دادن ندارم
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۴۹

    دددیییییییییی ؟؟؟؟

     

    اینجااااااااایی ؟؟

     

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۵۲
      اینجا بود
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۵۳

    کوووووفت ......

     

    سیما بی ادب 

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۵۵
      😐
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۵۶

    سیمایی فردا میای ؟؟؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۲:۵۸
      کجا بیام؟
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۲:۵۹

    وبت دگررررررر

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۰۱
      معلوم نیست
      احتمالا بیام
      چطور مگ؟
  • Behi . ARMY
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۳:۰۲

    همانجوری .....

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۰۳
      😶😶✌✌
  • delicious army
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۴:۳۹

    1-من خیلی خسته ام و خابالو و مهربون و وفادارو خاص البته

    2-ب تو چ؟

    3-نمیدونم همه فک کنم

    4-بدترینش وقتیه که دیگه جا میزنمو خسته و ناامید میشم و بهترین هم وقتیه که با دوستامم حس خوبیه,شاید  چیزای مهمتری باشن ولی یادم نمیاد جان سیما

    5-خیلیه خیلی زیاد

    6-خنده در وایکیکی,13reasons why,astar is born,دیگه خیلی چیزا

    7-خیلی زیادیم

    8-رو مخی و گاهی اوقات فقط گاهی اوقات باحال

    9-؟؟؟

    10-دنا و جیسوگ و خودم

    11-سیب زمینی سرخ کررده

    12-زیاد آرایش نمیکنم ولی خب رژلب و خط چشم ,دوس دارم دیگه دوسسسسسسس

    13-اصا دوس نداشتم ب دنیا بیام

    14- ؟

    15-خنک

    16-خستمم و دلتنگ

    17-نه همینطوری با همین فرمون پیش برو

     

    و در آخر لعنت بهت لعنتت تف تف تففففف

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۴:۵۶
      مرسی مبی خسته من 😍❤
      اما چرا لعنت؟ دیگ چیکار کردم؟
  • abdolnabi solimani
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۴

    گزینه 2 این پدیده یعنی پیدا کردن هدف از زندگی اینقدر مهم است که من آن را اینگونه توصیف میکنم دو روز مهم زندگی تان یکی روز تولدتان است و دیگری روزی که هدف زندگی را می فهمید موفق باشید.

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۷:۰۶
      مرسی ^^
  • ** RBE **
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۲۲

    1-دو جمله از خودتون بگین: بسم الله الرحمن الرحیم من دختر تنهای شهرم😂

    مبینا هستم یک روبات😐😂

    2- هدفتون تو زندگی چیه و حاضرین براش چیکار کنین؟ هدفم اینه به آرامش برسم🙂 نه دروغ گفتم... هدفم اینه یروز با بالش بزنم تو کله یکی بگم بیدار شو... آخه همیشه اونا میزنن تو کله من😭 وقتی من بیدار میشم همه بیدارن😭

    3-برای چ کسایی تو زندگیتون ارزش قائلین؟ برای کسایی که برام ارزش قائلن😐

    4- بدترین و بهترین حسی ک تا حالا تجربش کردین چی بود؟ اممم... بدترینش... از دست دادن اونایی که خیلی دوسشون داشتم😔

    بهترینش... لحظه ای که اون کسی که خیلییییییییی دوسش دارم بهم گف عاشقمه😁

    5-آهنگ مورد علاقتون چیه؟(نباید حتما از بی تی اس باشه) در حال حاضر آهنگ کاملیا از اکسنته😂

    5- آهنگ و فیلمی ک بهتون انرژی و آرامش میده چیه؟ آهنگی که بهم آرامشو انرژی میده... آهنگ هاربیت بی تی اس😭 فیلمم نمیدونم یادم نمیاد😐

    6- فیلم مورد علاقتون چیه و چه ژانری رو کلا میپستدید؟ فیلم مورد علاقم... یه سریاله آمریکایی به اسم سوپرنچرال... ژانر علمی تخیلی دوس دارم

    7- هر کدوم از بچه های اکیپ رو کوتاه توصیف کنین... اینو بعدا میگم حالا😐

    8- نظرتون درمورد من چیه؟ بهترین اومای جهان😍

    9- زندگی ایده التون چطوریه؟ یه زندگی پر از آرامشو...عشقو...پوووووول🤑😂 

    10- درحال حاضر دلتنگ کی هستین؟(شخصا دلم خیلی برای جانان تنگ شده 😭💔و جیسوگممممم) آره😭

    11- غذایی ک خیلی خوب درست میکنین چیه؟ املت😂😂😂😂😂😂

    12- لوازم آرایش مورد علاقتون چیه و چرا؟ رژ لب... همینطوری دوسش دارم دیگه😂

    13- اگ قرار باشه دوباره بدنیا بیاین دوست دارین جای چه کسی بدنیا بیاین؟ جای بیل گیتس😂

    14- تا حالا عاشق شدین؟ اگ شدین کی؟(این قسمتش اختیاریه و نگین بایستون) عاشق شدم😎

    15- عطری ک میپسندید چطوریه؟( خنک شیرین تند و ...) تند

    16- یه جمله هرچی دلت میخواد بگو 😂💙 امشو شوشه لیپک لیلی لونه😐😂

    17- پیشنهادی برای سایتم دارین آیا؟؟؟دوست دارم نظراتتونو بشنوم خب... از این چالشا بیشتر بزار خوبن😂

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۷:۲۸
      تو عشق منی ساان😍
      تا الان بهترین جوابو از تو گرفتم😂💙✋
      حال افتضاحمو بهتر کردی😀💖
      دوست دارم یه عااالمههههههههههه💞💞💞💞💞
      با تموم جواباتم موافق عسلم 😘😘😘😘😘😘😘💓💓💓💓💓💓💓
      میذارم اصلا جاست فووور یوووووووو
      شماره 7 رو هم زودی بگوو
  • 하니예
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۲۹

    دوجمله از خودم:زندگی اونقدر با ارزش نیست ک بخاطرش از خودمون دست بکشیم

    همیشه مراقب باش از حدت نگذری ....اگه گذشتی همه چیز تمومه

    (همین جوری اومدن تو ذهنم...حالا یه چیزی گفتم ککک😂(

    هدفم:هدفم تو زندگی موفقیته...تو هر چیزی ک برام مهم و با ارزشه...مهم نیست درسه یا زندگی...و حاظرم براش جونمم بدم😬

    ارزش قائلم واسه کیا:واسه هرکسی ک برام ارزش قائل باشه

    بدترین حس و بهترین بهترین حسم:حس دوست داشتن کسی از ته دل😍😍و بد ترین حسم حس بی توجهی دیگران نسبت به منه...انگار وجود نداشته باشم

     

    اهنگ مورد علاقم:صدای کسی ک دوستش دارککک😂ولی خدایی اهنگ پی تام نونمول دوست😂

    اهنگی ک انرژی میده:اهنگ دروغ جیمین....😂همین یهویی اومد تو ذهنم ککک

    فیلم:سریال میگم😏سریال دبلیو...ادیسه کره ای�

    فیلم مورد علاقم:ادیسه کره ای....و ژانر..عاشقانه...هیجان انگیز....فراطبیعی هم دوست😍

    بچه ها رو بعدا تو یه نظر جدا میگم الان خستم 😲

    نظرم در مورد تو:سیمایی خیلی دختر باهوش و ناز ومهربونیه😍

    زندگی ایده الم:با کسی ک دوستش دارم باشم...مهم نیست چی باشه یا چی نباشه چی کم و کثر باشه

    دلتنگ کیم:همسرییییی😭😭😭😭

    جانان هم..😲جیسوگ هم😭😭😭😭

    لوازم ارایش مورد علاقم:رژ....چون ارایشم نکنم فقط رژ میزنم میرم بیرون تامام😂😂

    جای چ کسی:جای خودمو دوست دارم...همین ک هستم 

    عاشق شدم:اره.....عشقم😂😂

    عطر:خنک...کلا همه عطرا دوست ککک

    شما ها رو خیلی دوست دارم همتونووووو

    پیشنهاد ندارم سایتت عالیه الانشم😍😍

     

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۷:۳۵
      فدایت عروس 😍😍😍❤❤❤
      اما خدایی من مهربونم؟؟
      نیستمااا
      بقول مبینا رو مخم و زیادی غر میزنم
      از جوابات خوشم اومد
      آفرین بهت ❤😚
      سارانگهههه
  • ** RBE **
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۳۴

    خب گزینه 7:

    بسم الله الرحمن الرحیم😂

    الان هیچکدومتون یادم نمیاد چون دارم موزیک گوش میدم مغزم پره الان تنها کلماتی که به ذهنم میرسه ایناس:

    شیز سو پریتی اند ای وانت هر

    شیز د لیدی اند ای واند هر

    شیز مای بیدی کاملیا😂

    فقط همتون خوبید... یسریاتون خیلی خوبین... یسریاتون بیشتر از اون یسریا خوبین... یسریاتون خیلی بدین گذاشتین رفتین معلوم نیس کجایین... یسریاتونم جزو اون دسته اید که هنوز براش اسم نیافتم

    تمام

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۷:۳۷
      وای خدا منم قبلا رو آهنگ قفلی زده بودم 😂😂
      مرسی برای جوابت 😶✌
  • 하니예
    سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۳۶

    نحیر اعع خیلیم مهربونی رو نمیکنی😂😏

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲۶ شهریور ۹۸، ۱۷:۳۸
      باشه حالا
      😂
      اما ... ایش ولش کن باشه 😂😂💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">