تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🍷 CMol ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۱:۵۸ ۸ ۰ ۳۱۵ Music

نظرات (۸)

  • Rhea Parson
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۲:۰۹

    من خیلی دوسش دارمممم❤️😭

    خیلی خیلی خیلی😩💓💓مرسی لااو💚💙❤️💛💛💚💙❤️💖

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۱۲:۲۲
      منمم
      گوش میدم قرم میاد 😂✌️💙💙💙
      خواهش کیجا
  • abdolnabi solimani
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۲:۴۴

    سلام ترانه زیبا بود ممنونم موفق باشید.

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۱۴:۳۲
      خواهش میکنم
  • linda kim
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۱۵:۰۱

    یااااادش بخییییررر

    یه زمانی طرفدار اینا بودم قبل از بی تی اس

    طرفدار واندایرکشن بودم...هعیییی

    جوانییییی...😥😏😁

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۱۶:۴۴
      اووو ببین کی افتخااار داده😍😍😍😍💙💙💙💙💙
      چطوری لیندا 💞💞
  • MELI ❣❣
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۲۰:۲۴

    بازم سلام🤗

    اینقدر این چند روزی که رفتم مدرسه یاسی و دوستام درمورد واندی حرف زدن و مخمو خوردن..دیگه نگم برات😑

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۲۲:۱۶
      عه چی میگن حالا 😂
  • linda kim
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۲۱:۱۰

    خوبم سیماشی...تو خوبی...

    ببخشید عزیزم..بی خبر از نویسندگی در آوردم...میانه

    خواستم بگم ناراحت نشی گلم

    بازم میانه

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۲۲:۱۶
      خداروشکر
      راستی حواسم نبود بپرسم دانشگاهو چیکار کردی
      ن بابا کنچانا اصن الان گفتی متوجه شدم پست ک نمیذاشتم کاری نداشتم 😉💙
  • linda kim
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۲۳:۱۱

    هیچی بابا...پشت موندم بازم...

    بابام نذاشت به رشته ای که دوست داشتم برم..ثبتنامم که تموم شد..پس دوباره موندم.‌.ولی گفتم برا رشته ای که دوست دارم امسال میخونم..اونم بزور قبول کرد...

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۲۳:۵۷
      وای ن 😨
      حالا چی دوست داری؟ 
      ایشالا امسال موفق میشی کنچانا 😍❤️
  • MELI ❣❣
    يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۲۳:۳۸

    نکات انحرافی😐😑😶

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۷ مهر ۹۸، ۲۳:۵۸
      بیشتر کنجکاورم کردی 😂
  • Me❤ She
    دوشنبه ۸ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۴

    آره بابا

    دبیری زبان دوست دارم...اگه خدا بخواد میخوام امسال برا اون بخونم..

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۸ مهر ۹۸، ۱۳:۴۹
      منم زبان خیلی دوست دارم 😍😍😍✌️✌️✌️
      فایتییینگگگ لیندایی 😉❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">