تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


دانلود آهنگ Lose You to Love Me Selena Gomez



دانلود


نظرات (۵)

  • ** RBE **
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۱۱

    مامولیییییی چرا همش آهنگای غمگین میزاری تو این شرایط😭😭😭😭😭😭 آهنگش خیلی خوشملههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ولی غمگینه دیگه😐 بهرحال قشنگه😭😭😭😭😭😭😭😭 اوماااااااااااااااا ای میس یووووووووو😭😭😭😭😭😭

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ آذر ۹۸، ۱۶:۱۵
      آهنگ شاد بذارم ؟😢 باشه برات شاد میذارم سان 😍😍😍😍😍
      من خیلییی بیشتررر مییسسس یووووو پسرررمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • ** RBE **
    جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۲۰:۵۷

    اوماااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 آره شاد بزار😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭انقد گریه کردم کور شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 باید پیرهن حضرت یوسفو بیارن بو کنم دوباره بتونم ببینم😂😂😂

    اوما دلم واس عشقمم تنگیده😔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ آذر ۹۸، ۲۱:۳۱
      مبینا میخوای بهم زنگ بزنی؟ 😢😢😢 جدی میگم
  • ** RBE **
    شنبه ۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۱

    نمیدونم

    فعلا که حالم اصلن خوب نیس! 

    دیشب حتی 1 ثانیه هم چشمامو نبستم! 

    دارم دیوونه میشم از بس خوابم میااااد😭

    خوابمم نمی‌بره! 

    از ساعت 6 صبح دیروز تا الان بیدارم😐😭

    عررررررررر برم یه قرصی چیزی بخرم کوفت کنم بلکه خوابم ببره😑

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲ آذر ۹۸، ۱۳:۳۲
      ای وای چیشدی تو 😨😨😨😨
      اوکی برو بخور و بخواب بیدار شدی بگو بهت زنگ بزنم عسلم :') 
  • ** RBE **
    شنبه ۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۵

    مامی میتونی ایتا رو بنصبی یخورده بحرفیم حوصلم پوکیده

     

     

     

     

     

     

    خوابم نمیبره😭 مامانم میگه بزار ناهار بیارم بخوری بعد بخواب:/

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲ آذر ۹۸، ۱۳:۴۲
      روبیکا دارم سان
      اونجا نمیتونی بیای؟ 
  • ** RBE **
    شنبه ۲ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۵

    نه😭

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲ آذر ۹۸، ۱۸:۰۷
      باوش نه 😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">