تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


💜💜💜💜هوپتون 💜💜💜💜


نظرات (۱۳)

  • me💙 you
    جمعه ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۵:۳۷

    jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonn

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۲
      😂😂😂😂
  • نیلو :)
    جمعه ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۵:۴۳

    😍

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۲
      😍💖
  • Stella
    جمعه ۲۹ آذر ۹۸ , ۲۱:۱۳

    سیما یه راه حل بده من بده بتونم برم تو سوپر استار خیلی وقته نمیتونم درست حسابی برم توش یا نمیره توش یا وقتی میره بعد 5 دقیقه اون بمب صورتیه که روش نوشته BTS میاد رو صفحه دیگه هم نمیره 😢😢😢😢😢😢

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۳
      والا من ک راحت و بدون مشکل میرم حتما نتت ضعیفه 😢
  • BANGTAN_ARMY
    جمعه ۲۹ آذر ۹۸ , ۲۲:۵۴

    من کع قربون هوپمون برمممم💕🔥

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۴
      😍😍😍
  • Mr YacN
    يكشنبه ۱ دی ۹۸ , ۱۱:۱۵

    سلام سیما بانو!

    خوبی عزیزم؟؟؟

    اومدیوبلاگم و گفتی خط اول کامنتت برام اومده! گفتم بیام و یه سلامی عرض کنم 😁😉

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۶:۳۷
      سلام یاسین شههه 😍
      چ عجب از اینوراااا یاد مااا افتادی 😒😂😂😂😂
      آره گفتم ک اومدم وب گردی یدفه ای اسممو دیدم برگام ریخت 🙄😂 باورم نمیشد ک یادم بودی 😂 مرسی مستر جاان 😁💞💞💞
      چخبرا؟! خوش میگذره عایااا؟ پست آخرت خیلی غمگین بود کلی گریه کردم سرش یاسین شی... امیدوارم همتون دوباره خوشحال باشین 😘😘
  • Mr YacN
    يكشنبه ۱ دی ۹۸ , ۱۷:۱۷

    عزیزدلمممم 

    ببخشید که دیر اومدم 🙏❣️🙏❣️🙏❣️

    نه من به یادت بودم بابا! سیمای مهربون😍😍😍

    از این به بعد میام وبت وب گردی 😉💞

    قربونت برم خوش که چه عرض کنم 😁😄😅

    چینجاااااااااااعن گریه کردی؟؟؟؟؟؟ عاقا توروخدا 😐😐😐😐 خداروشکر آشنایی نداشتی با اکیپمون وگرنه اذیت میشی که😐

    من خودمم گریه کردم ولی واقعا تو خیلی مهربونی 😅😘💗🙏

    حس روضه خونا رو بهم دست داد دنا هم گریش گرفت :|

    هییییییی خیلی ممنون سیما جانم!کنار داریم میایم! بالاخره نمیشه همیشه غمگین باشیم! داریم سه تایی کنار میایم باهم دیگه...

    از آشنایی با شماها هم خیلی خوشحالم عزیزم...

    من فعلا با همتون آشنایی ندارم! توی اکیپتون من فعلا شما و جیسوک و نفس و ویستا و مبینا و یه کوچولو نسیبه رو میشناسم.... سحر و دنا که به کنار...نمیدونم بهار و ریحانه و کیم یاسی و عسل هم جزو اکیپتون هستن یا نه ولی اونا رو هم میشناسم! مانیا بانو رو هم فقط کامنتشونو دیدم ولی باهاشون حرف نزدم، انقدر اسامی زیاده امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشم 😅

    خب سیما جان چند سالت هست عزیزم؟

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۱۸:۳۹
      یاسین شی من از معذرت خواهی بدم میاد 🙄 حس میکنم طرف مقابلمو ناراحت کردم ک معذرت میخواد 😅💞
      والا آشنایی ک فقط رایان و آیینو نمیشناختم 😢 کلا خیلی احساساتیم 🤦
      اخی دنا هم ک خیلی دل نازکه 😔 ولی حق با شماست زندگی پستی بلندی داره آدم باید درس بگیره غم هاش و سعی کنه دفه ی دیگ اونارو ب لحظات خوش تبدیل کنه
      طول میکشه اما اوکی میشه آدما اطرافتو خوب ببین یاسین جون... هستن کسایی ک همیشه بودن و هستن... اونا کمکت میکنن ک ساد بشی دوباره... البته این برای همه صدق میکنه ها... بنظرم اگ شخص اطرافشن رو ببینه و بفهمه ک تنها نیست میتونه زود خودشو جمع کنه
      وای چقدر اخیرا شبیه مامانبزرگا حرف میزنم 😐🤦
      ماشاللاا همه رو ک میشناسی 😂😂😂😂😂😂😂
      من چندماه دیگ 19 میشم 😅💖
  • Mr YacN
    يكشنبه ۱ دی ۹۸ , ۲۱:۳۱

    اگه خودت دوست داری بگی یاسین شی که هیچی ولی درکل راحت باش، منو یاسین صدا بزن یا هیونگ یا اوپا (😂😜) هرچی عشقته! خلاصه راحت باش!

    اوکیییی تفاهم منو خودت همینه که از معذرت خواهی بدمون میاد خخخخ من حس شرمندگی بهم دست میده یهو خیلی خجالت میکشم!

    راستش هردفعه که جای خالی آیین رو میبینم ته دلم هوری میریزه! یه طوری جمع میشه توو هم ولی سعی میکنم کنار بیام! بهرحالیه سری چیزایی که پیش اومد باعث میشه ادم بخواد کنار بیاد...

    البته که اطرافم پر از کسایین که همیشه هستن و من یک دنیا ممنونشونم مثل سحر و دنا که باوفاترین و با معرفت ترینن ❤️️❤️️❤️️ و البته بماند که دوستی با شماها چقدر باعث میشه روحیه مو از دست ندم! همه اینا باهم باعث میشه من و دنا و سحر بتونیم کنار بیایم چون شماها هستین و بهمون روحیه میدین عزیزدلم 💗💗💗

    اتفاقا منم توی پستم نوشتم تازگیا شبیه بابابزرگا میحرفم خخخخ اصن یه وضعی شدم!

    .

    اااا؟؟؟19؟؟؟؟؟ چه ماهی هستی عزیزم؟؟؟؟ من 23 سالمه ^^

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۲۳:۵۰
      اممم ببین من هرچی سر زبونم بیاد میگم😂 یه چندوقت دیگ یچی از خودم میسازمو صدات میکنم هیونگ جان 😜
      جای خالی نگو... من خیلی ترک شدم اوپا😂 وقتی متنتو میخوندم یاد خودم افتادم
      راستش... اما مستر فکر نمیکنم تورو کسی ترک کرده باشه چطور دلشون میاد 😁 فقط میدونم ک یه دلیل منطقی دارن... دنبال اون دلیله باش تا بتونی راحتتر بفهمیشون و ناراحت نباشی( اینبار شبیه فالگیرا حرف زدم😕) ولی خب دخالت نمیکنم ب من مربوط نیس 😁🌸
      سخر ک یدونس عشق منههه دنا هم ک گوگول مگوول 😍 
      دقیقا ما ادمایی ک کنار همبم باید بهم انرژی بدیم 🤧💞
      من فروردینی ام 😁
  • Mr YacN
    يكشنبه ۱ دی ۹۸ , ۲۱:۳۲

    سحر منو تهدید کرده میگه اینجا هم ادمینه حواسش بهم هس😂😂😂😂

    خیلی کیوته ها! سر هیونگاش خیلی غیرتیه 😂😂😂😂😂😂😂😂

    انقدر بانمک حرص میخوره ولی انقدر کیوته اصن دلم نمیاد اذیتش کنم!

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱ دی ۹۸، ۲۳:۵۰
      اونیکی وبم ادمینه 😂😂 اما اینجا هم آماده تیراندازیه 😂🤦
      آره قرمززز میشهه 😂😂😂😂
  • Jiminn hopee
    دوشنبه ۲ دی ۹۸ , ۰۷:۱۹

    سلاممم شیکر وسییممممممم

    کل اهرین. نظرات شیکره گفتم بیام ی پارازیت بدم وسطش 😀😀😀

    اون یکی وبش ادمینم شیکر

    اووووو من همیشع امادممممممممممممم

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲ دی ۹۸، ۱۰:۵۶
      سلاام سحر 😂😂
      خوش اومدی پارازیت من 😜😀
      راستی سحر کامنت مامانم تو اون وبو دیدی؟ 😂😂 خصوصی داده نتونستم تایید کنم ایش 

  • Mr YacN
    دوشنبه ۲ دی ۹۸ , ۱۸:۵۷

    والا راستش سیما جان من توی زندگیم یه بار به صورت کامل ترکم کرد یه نفر...

    اون دیگه فاجعه بود! 

    ولی آیین هم ... دیگه چی بگم اصن!

    میدونی حرفات درسته...دنبال اون دلیله باید باشم ولی دیگه اون دلیل هم فقط...شاید یه نمه آروممون کنه...دیگه گروهی در کار نیست که بخواد چیزی حل بشه 😅 

    حالا خودتو ناراحت نکن عزیزدلم ببخشید که باعث اذیت شماها هم شدیم 😅😅😅❤️️❤️️❤️️

    اووووووووووو فروردینیا عشقن 😉 من بهترین دوستم فروردینیه 😉

    من فنای آماده تیر اندازی بودن سحر بشمممم 😂😂😂😂 سحرررررررررر لاب یو بیب 😃😘

     

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۲ دی ۹۸، ۲۱:۰۲
      امممم نمیدونم چی بگم... ولی اوپا دنبال اون دلیله باش چون ممکنه سوتفاهم باشه ☺️😉❤️
      اوکی سعیمو میکنم ک ناراحت نباشم 😅😅
      واقعا؟ من بهترین دوستام اردیبهشتی و بهمن ماهین 😍😍😍😍😍
      @سحر
  • Mr YacN
    سه شنبه ۳ دی ۹۸ , ۱۱:۰۳

    نه من توو کل دنیای واقعی 2 تا بهترین دوست دارم و یکیشون تیر ماهیه و یکیشونم فروردینی! 

    دارم دنبال دلیل میگردم سیما! ولی چرا بهم نمیدنش؟😅😁

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۳ دی ۹۸، ۱۶:۰۶
      😃😃😃😃 خب این نشون میده فروردینیا چ ماهن😁💐
      صداش کردی ک بیاد دلیل بگه؟ پرسیدی ازش؟ 😢 یاسین شههه میدونم میخوای خوب باشی دلی غمت تو ته دلت معلومه
      از یه فروردین‌ی نمیتونی اینو پنهون کنی 😉 فقط برو همون سمت ک دلت میکشه و مشکل دلتو حل کن... دلیلو پیدا کن... بار دلتو سبک کن و خوب و شاد زندگی کن
  • Mr YacN
    سه شنبه ۳ دی ۹۸ , ۱۷:۱۸

    یسسسسسسسسس💗🙏💗

    اره خب ... ازش خواستم..فعلا که دلیلی گفته نشده ولی همچنان منتظرش هستم :)

    ای جاااااااااان 😅💝

    قربون فروردینی خودمون برم من 💗💛💗 

    حتما عزیزم 💗💛💗💗💛💗

    مرسی بابت بودنت که خیلی خوبه و انرژی میده به ادم 😇💞

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۴ دی ۹۸، ۰۱:۳۳
      فایتیینگگگ 😉😉😉😉
      جاان جاااان مهر ماهیی مننن 😍😍😍 
      من کجام انرژی میده آخه 😢😢😢😢 کاش میتونستم کاری کنم ولی نمیتونم 😭
  • Mr YacN
    چهارشنبه ۴ دی ۹۸ , ۱۹:۲۱

    قربونت برم وجودتون باعث انرژیه بخدا!

    همین شماها باعث میشین ما بتونیم روحیه دار بشیم و کنار بیایم با این قضایا ❤️️❤️️❤️️

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۴ دی ۹۸، ۲۱:۰۶
      لطف داری اوپاااا 😍😍 خودت منبع انرژی ای عسیسسمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">