تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



نظرات (۳)

  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۳:۳۹

    الان دارم به خودم لعنت میفرستم چرا توی اون رستوران نیستم ؟؟؟

    چرا تو ی مترو نیستم ؟؟؟؟ 

    چرا تو ی مرکز مترو نیستم ؟؟؟؟؟

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۵۱
      کلا چرا امریکا نیستی🙄
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۴:۵۴

    آره این بهتره

    بذار اصلاح کنم :)

    الان دارم به خودم لعنت میفرستم چرا آمریکا نیسم؟؟

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۵۹
      امریکا هم میری🙄💙
  • هستی
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۸

    T_TT_T

    منم امریکاااااااا

    یا خودا...چ خوشگل شدددددن

    ععععععررررر

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۲۳:۲۶
      خیلیییی😭😭💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">