تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


🍷 CMol ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۴۰ ۱۴ ۱ ۲۸۶ Others

نظرات (۱۴)

  • Kim Linda
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۲:۴۱

    ishoonm fekr konam kookie lovere!!

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۰۴
      احتمالش هست🤔
  • li yoora
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۲:۴۲

    😭😭😭😭😭😭😭manam azina

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۰۳
      😂 بیا بخرم برات
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۳:۲۴

    میخوااااااااااااااااااام تا تا ، شوکی ، کوکی 💜💜

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    چقدر کیوت شده 💜 شبیه نی نی هر شده به نظرم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۳
      میتووو😭😭😭💙
      شبیه دخترا شده😐بخدا اولش فک کردم دختره من🙄
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۴:۵۲

    خب چیکار کنم؟؟؟

    اولش اومدم به کم قانع شم هر جی رفتم جلو تر دیدم گفتم نه این بهتره ... این قدر رفت جلو که به خود اعضا رسید :)

    راستی کوکی .، کجایی نیستی چند وقته کم پیدایی ؟؟

    دلم برا جواب کامنت دادنات تنگ شده بود ^3^

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۵۸
      من اشتباه دیده بودم😅✋🏻
      محدثه جان در خانه هستم
      سخت مشغول طراحی
      از فرصت استراحتم نهایت استفاده رو میبرم😂💙
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۱

    هان گفتم کجا ی حرفم این معنی رو میداد که اعضا رو میخوام؟؟؟

    ولی خب بذار اینم بخوام :

    چرا اعضا رو ندارم ؟؟ میخوااااااااااااام . دلم میخواد اول از همه بپرم تو بقل وی بعدم کوکی بعد بقیه اعضااا

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۰۲
      😂 من اسما رو اشتباه دیدم عزیزززمممم
      جیمی بجا هممون، همشونو بغل کرد لامصب
      تا ی چیز میشه فوری یکیشونو میگیره بغل 😭
      خرشانس😭😭
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۳

    میخوای با هم بریم تو افق محو شیم ؟؟

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۰۵
      بریم بنظرت؟🤨
      سیما تنها نمیمونه؟ 
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۶

    خب باشه بیا هممون با هم بریم افق:))

    این جوری بهتر شد :)))

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۰۸
      باشه
      پس من برم سیما رو بیارم😂
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۱۰

    پس سریع بدو برو سیما رو بیار وگرنه حالا راه افق رو میبندن

    فعلا الان بازه :)

    ممکنه چند دقیقه دیگه باز نباشه

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۱۶
      باش باش باش
      😂😂✋🏻
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۱۸

    به نظرت آبا من رد داده ام ؟؟؟

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۵:۲۵
      از اونجا ک ارمی هستی
      ن فک نکنم
      وضعیت خیلیا همینه 😂
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۳۰

    خب پس نرمالم 

    من برم کوکی مزاحمت کارت نباشم 💜💜

    فقط قبلش یه سوال رشتت چیه ؟؟؟ اگه دوست داشتی مستثنی جوابم ندی 💜

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۱۶:۰۹
      اره نرمالی
      مزاحم نیستی عزیزم
      من معماری میخونم 😅✋🏻
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۲

    واقعا داری معماری میخونی ؟؟؟ 

    پس چه ذهن خلاقی داری . من هیچ خلاق نبودم از همون بچگی . دفتر نقاشیم رو که نگاه کنی یه ورژن نقاشی رو هی کشیدم فقط رنگ هایی که به کار بردم فرق کرده 😅

    خب حالا میشه یه سوال دیگه بپرسم ؟؟؟ چند سالته ؟؟😅 من خودم کلاس دهمی هستم و هنوز نفهمیدم که چند سالمه . پونزده یا شونزده ؟ از بس هی پیچیدش میکنن :// به مامانم گفتم توضیح بده نتیجه این شده هیچی نفهمیدم 😄

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۷ اسفند ۹۸، ۲۳:۲۸
      اره معماریم 😅
      من از دو سالگی دارم نقاشی میکنم
      کلا بخوام هم نمیتونم نقاشی نکنم، خودبخود ب سمتش میره مغز و روحم
      21 سالمه عزیز
      همین ک گفتی دهمی من فهمیدم دیگه چن سالته😂✋🏻
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۲۳:۵۲

    آرزو میکنم در کارت موفق باشی و به هر چی میخوای برسی 

    ۲۱؟؟؟ چه قدر از من بزرگ تری ... حالا فکر میکنم باید از سیما هم بزرگ تر باشی . درسته ؟؟

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۸ اسفند ۹۸، ۱۳:۳۹
      مرسی عزیزکم
      توهم تلاشتو بکن ب همه ارزوهات برسی💓
      اره بزرگترم 😅✋🏻
  • Mohadeseh
    چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۲۳:۵۹

    راستی سرما خورده بودی بالاخره خوب شدی ؟؟؟ 

    تا نگی بهترم ولی کن نیستم . از رو هم نمیرم .

    😎😘💜💜

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۸ اسفند ۹۸، ۱۳:۴۰
      اره گلم
      خوب خوب شدم دیگه
      مرسی ک ب فکرمی🥺😭💜💜
  • Mr YacN
    پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ , ۱۵:۵۶

    ااا مائده جون 21 سالته؟؟

    من 23 سالمه :))

    • author avatar
      Ma Rhea
      ۸ اسفند ۹۸، ۲۱:۰۸
      جوون
      ی بزرگتر از خودم یافتم🥳😍🥰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">