تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


دوستتون دارم و خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده 💜


از صمیم قلب

همگی باید بیشتر دلتون تنگ شده باشه ولی من خیلی دلم براتون تنگ شده 

سخت‌تر کار می‌کنم تا جیمین بهتری رو بهتون نشون بدم، همیشه ازتون ممنونم

ولی شما میدونید
ما با هم هستیم و خوشحالیم

این بخاطر اینه که سلامتیم و بیمار نیستیم

میدونستیدش، درسته؟

از صمیم قلب امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشید

همگی دوران سختی دارند و لحظاتی مثل این وجود داره

میدونم همه نمی‌تونند درکش کنند

امیدوارم بتونیم کمی آرامش داشته و شاد باشیم

ممنون و به زودی در ویلایو می‌بینمتون
همیشه ازتون ممنونم
🍷 CMol ۰۲ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۴ ۱ ۲ ۱۷۱ Weverse

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">