تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


11 August

21مرداد

 

آپدیت شوگا در Weverse

" وی 


نظرات (۳)

  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ , ۲۱:۵۱

    لنتی قلبم......😭😭😭😭😻😻😻😻❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • callmearmy
    شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ , ۰۹:۲۲

    "دست کیه اون پشت؟؟؟؟؟

    ععهه سلام یونگی.

    توعم تو عکسی؟؟؟

    ندیدمت. حواسم به پشتت بود.

    داشتم دنبال اتک میگشتم.

    خدارو شکر تا فردا که فوتو تیزر دینامیت

    بیاد، اتک نمیخورم.

    معلوم نیس. من غیر از بی‌تی‌اس فن اکسو، تی‌اکس‌تی ، ان‌سی‌تی و پنتاگون عم هستم. شاید از اون ور اتک بخورم. انشاالله اتک نمیخورم.

    مرسی یونگی بابت عکسی که توش بودی و اتکی عم نداشت.

    آنیو"

     

    روایت زندگی من بعد از دیدن اولین فوتو تیزر دینامیت..................

     

     

    "وی..........تهیونگ ؟؟؟؟؟؟؟؟"

    • author avatar
      ♥하니예 .이♥
      ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۲

      اره عرررررررررررررررررررررررر
      من میترسممممممممممممم
      منم میخوام عررررررررررررررررررر بزنممممممممممممم
      اتک بخورم عرررررررررررررررر
      من میدونم از اینیکی اتکه قصر در نمیره*-*
  • army.h
    شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۰:۰۳

    هر روز جذاب تر از دیروز 

    فایتینگ بنگتن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">