تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



نظرات (۶)

  • army bts
    پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۵

    تو با اینصدای بهشتیت داری چه می کنی با مااااااااااااااااااا 

    زنده ای ؟ یا مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Jung FaFa
    پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۵

    آررررررره لعنتیییییییییه بی رحم😭😑🔪🔪

     

    موهاش 🤦🏻‍♀️

  • Negin
    پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۶:۱۰

    چقدر این بشر خوشگل و تو دل برواِاِاِ....😯😯😯😯😯😯😯😯

    من نمی‌دونم اون موقع که خدا داشته صدا و قیافه تقسیم می‌کرده ما کجا بودیم؟؟؟؟!!!!

    😔😔😔😔😔😔😔

    هر کی فهمید اطلاع بده😁😁😁😁😁😁😁

    Thank you babe👍👍👍👍👍👍👍

     

  • Negin
    پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۶:۲۶

    من آهنگ savage love  رو اون موقع که جیسوگ گذاشت دیدم و گوش دادم🎧....داشتم باهاش حال میکردم که رسید به کلمه f*uck📢 ...احساس کردم گوشم زنگ زد🔔...زدم عقب دیدم صدا کوکیه🍪....عررررر میزدم میگفتم چرا😱....بعد شبش از ساعت ۱۲ تا ۲ شب داشتم بوکس میزدم🥊.... که دیگه بابام از خواب بیدار شد گفت میری بخوابی یا بیام بخوابونمت 😖... من شب، اهنگ رو به خواهرم نشون دادم و خوابیدم🤭...اون تا صبح خوابش نبرد😎...

    حالا که اینو دیدم آروم شدم 😌...کوکیمون اون کلمه رو نگفت🙃 ...نمی‌دونم ولی الان خیلی خوشحالم😄....نمی‌دونم چرا به تک‌تک کلماتی که کوکی میگه حساسم🤕

    میانه سیما🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">