تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


15 October

24مهر

 

 

آپدیت توییتر رسمی بی تی اس

" [بنگتن امروز ]
بی‌تی‌اس در BBMAs 📣 برد جایزه‌ی TopSocialArtist برای چهار سال متوالی ! صدالبته که به لطف آرمیاست🥳💜

#چرا ما شبیه آرتیست‌هایی هستیم که 2 هفته‌ی متوالی نامبروان چارت Hot 100 بیلبورد بودن و بعدش دو هفته‌ی متوالی تو رتبه‌ی دوم قرار گرفتن و بعدش دوباره تو رتبه‌ی اول قرار گرفتن و بعدشم دوباره تو رتبه‌ی دوم قرار گرفتن و بعدش همزمان با SavageLove تو رتبه‌ی اول و با Dynamite تو رتبه‌ی دوم قرار گرفتن؟ #خود خودشه #هات‌صد سونیوندان "
 


نظرات (۳)

  • callmearmy
    جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۲۲:۴۲

    چرا تو چشمای هوبی یه yes I'm single موج میزنه؟؟

    یونمین اونور، نامجین وسط، ویکوک اینور ، هوسوک حس third wheel میکنه!!!!

    دلم براش میسوزه!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    هوبی بیا پیش خودم باهم بخاطر سینگل بودنمون گریه کنیم😭😭😭😭😭😭😭

    بیا تو چاباچو خودم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • army
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۰۲:۴۵

    باز اخبار نذاشتن خدا بگم چی کارتون کنه

    • author avatar
      من ادمین قسمت توییتر و ویورسم
      ادمین هدیه مسئوا اخباراست...نمیدونم چرا نیستش:|
      تونستم خودم قرارشون میدم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">