تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


اخبار این دو روز رو نیکا جونی گذاشته ، پس واسه تکمیل اخبار 

بیاید ادامه مطلب🤪





-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“زندگی ادامه داره، بیاید به زندگی کردن ادامه بدیم”


لینک اینستاگرام


———




-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ ما باید اهمیت من،تو و ما رو گرامی بداریم. این پیام عشق به خود هست که ما سه سال درموردش حرف زدیم”


لینک اینستاگرام


———



-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ اگه ستاره ها پنهون شدن ما میذاریم که نور ماه ما رو هدایت کنه.حتی اگه ماه تاریکه، میذاریم روشنایی صورت‌هامون راه رو بهمون نشون بده”


لینک اینستاگرام


———



-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“اگه کاری هست که بتونم انجامش بدم، اگه صدامون به مردم قدرت میده، پس این این چیزیه که ما میخوایم و کاری که به انجام دادنش ادامه میدیم”


لینک اینستاگرام


——-




-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ ما به همدیگه تسلی میدیم و درمورد کارهایی که می‌تونیم باهم انجام بدیم صحبت می‌کنیم”


لینک اینستاگرام


———

 


-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ فضای اطراف کوچیک بود ولی دنیای من،شما و ما بزرگتر و گسترده تر شد”


لینک اینستاگرام


——-


-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ با خودم فکر کردم که اگه اینجا بیخیال شم، دیگه ستاره ی زندگی خودم نیستم. این کاریه که یک آدم فوق‌العاده انجامش میده”


لینک اینستاگرام


—-


-


آپدیت اینستاگرام Love Myself با عکس‌هایی از بی‌تی‌اس 🌙


“ تنها کاری که برای رسیدن به اینجا کردم اعتماد کردن به خودمون، انجام دادن بیشترین تلاش و عاشق کاری که انجامش میدم؛بود”


لینک اینستاگرام


——-




-


#ترجمه صحبت‌های بی‌تی‌اس با Billboard Music Awards 🎤🎼


🖇 راجع به نامبروان شدن در چارت‌های جهانی بیلبورد چه حسی دارید؟


شوگا: سوپرایز، خوشحال و سپاس گزار. یک لحظه‌ی فراموش نشدنی بود.


جین: ما خیلی از آرمی‌ها ممنونیم. شما بهترینید.


 🖇 بعد از کووید ۱۹ بیشتر از هرچیزی منتظر چی هستید؟


تهیونگ: قطعا داشتن کنسرت با آرمی‌ها. هیچی بیشتر از دیدن طرفدارمون نمی‌خوایم.


 🖇 چه چیزی رو راجع به طرفداراتون بیشتر دوست دارید؟


جیهوپ: اشتیاقشون، عشق بی همتاشون.


تهیونگ: خودشون و جوری که در هر شرایطی  با ما هستن 


———


-


•BTS on Billboard•

🔮The Week Of October 17, 2020


● Billboard 200

- 7️⃣8️⃣ Map Of The Soul:7 

- 1️⃣5️⃣0️⃣ Love Yourself: Answer 


● World Albums

- 3️⃣ Map Of The Soul:7   

- 4️⃣ Love Yourself: Answer  

- 6⃣ Map of the Soul: Persona 

- 9️⃣ Love Yourself: Tear 

- 1️⃣0️⃣ Map Of The Soul: 7 ~ The Journey

- 1️⃣1️⃣ Love Yourself: Her 

- 1⃣2️⃣ You Never Talk Alone 


● Top Album Sales

- 3️⃣0⃣ Map Of The Soul:7 

- 6️⃣3️⃣ Map Of The Soul: PERSONA 

- 7️⃣1️⃣ Love Yourself: Answer 


● Independent Albums

- 1⃣3️⃣ Map of the Soul: 7  

- 2️⃣8️⃣ Love Yourself: Answer  


● World Digital Song Sales

- 8⃣ Filter  

- 1️⃣0️⃣ my time

- 1⃣1⃣ Euphoria

- 1️⃣5️⃣ Mikrokosmos

- 1️⃣9️⃣ Boy With Luv

- 2️⃣1️⃣ Mic Drop

- 2️⃣2️⃣ Black Swan

- 2️⃣4️⃣ ON

- 2️⃣5️⃣ Home


● Digital Song Sales

- 1️⃣ Dynamite 

- 2️⃣ Savage Love remix


● Radio Songs

- 2️⃣6️⃣ Dynamite


● HOT 100

- 1️⃣ Savage Love remix 

- 2️⃣ Dynamite 


● Billboard Global 200

- 1️⃣ Savage Love remix

- 3️⃣ Dynamite 

- 1⃣7️⃣6️⃣ Boy With Luv


● Billboard Global 200 Excl US

- 2️⃣ Dynamite  

- 3️⃣ Savage Love remix 


● Artist 100

- 2️⃣ BTS 


● Social 50

——-





آپدیت سایت Fula korea برای project 7 




———

















-


فوتو کارت های منتشر شده از بی‌تی‌اس برای کنسرت MAP OF THE SOUL ON:E  🎞


——


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ جی‌هوپ:


راستش رو بخواید، خب، این فقط خوبه. این روزها خیلی احساس خوشحالی دارم و اگر بخوام صادق باشم فکر میکنم ۸۰% خوشحالم و ۲۰% ناراضی ام. راستش، این نوع کنسرت غیرحضوری، کنسرت آنلاین، یک چالش و تلاش هم برای ما بود. 

 صادقانه, اگه یک طرفه بهش نگاه کنید ، فکر می کنم نتیجه قلبی این که می خواستیم ظاهر خوبی رو از خودمون حتی در این شرایط به شما نشون بدیم امروز اینجا ظاهر شد؛ و چون اون جنبه خیلی بزرگه ، فکر می کنم ۸۰٪ اون جنبه واقعا خوب بود. و صادقانه، خب، من فکر می کنم ۲۰% ... فقط حد وسط بود. 

راستش، از موضع خواننده در حال اجرای کنسرت، این واقعیت که ما خودمون نمی تونیم چشم هاتون رو ببینیم و با شما ارتباط برقرار کنیم شرمساری بزرگیه.

 و راستش، از موضع شخصی که کنسرت برگزار می کنه، فکر نمی کنم بدون این احساس نارضایتی بتونیم کار کنیم. 

 امیدوارم روزی برسه که ما بتونیم زود خودمون رو شخصا بهتون نشون بدیم، فقط یک روز زودتر، وقتی که شرایط کرونا تموم بشه. 

همینطور، صادقانه این کنسرت به نوعی قرار بود کنسرتی باشه که از طریق تور استادیومی در ماه آوریل نمایش داده بشه، اما چون مدام تحت فشار قرار گرفت و زیر فشار بود، بعد دوباره به آنلاین تغییر کرد. همونطور که به آنلاین تغییر کرد، من فکر می کنم این کنسرتیه که ما واقعاً سخت براش آماده شدیم و خیلی فکر کردیم که چه بخشهایی رو می تونیم به روش های بهتر به شما نشون بدیم. 

ما واقعا خیلی برای "Map Of The Soul ONE" آماده شدیم و من خیلی، خیلی خوشحال میشم اگه شما حداقل یه ذره لبخند بزنید و کنسرت، شادی کوچیکی برای شما بشه. 

و راستش امروز روز آخر نیست، و ما هنوز فردا رو داریم، درسته؟

من حتی ظاهر بهتری رو بهتون نشون میدم و میخوام بهتون قول بدم که ظاهر جذاب تری از خودم رو نشون میدم.

آرمی هایی که تا دیر وقت ما رو نگاه کردید، طرفدار های سراسر دنیا -از اونجایی که الان تفاوت زمانی وجود داره- میخوام تشکر کنم از طرفدارامون که تماشا کردند.

آرمی ممنونم. ممنون از عشق و حمایتتون، ممنونم!!! ممنون.


——-


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ جیمین:


بله... اگر بخوام روراست باشم، از زمانی که اجرای آهنگ آخر رو شروع کردیم، من یکم... من راستش خیلی نمیتونستم تمرکز کنم، این دفعه... آماده شدن برای این کنسرت، قبل از آماده شدن برای این کنسرت، من فکر میکنم خیلی چیزای زیادی بودن که من ازشون ناامید شده بودم، اگر راستشو بخواید، چیزایی که یکم ناعادلانه بودن. وقتی کرونا اومد، بیشتر از هرچیز دیگه ای، خوشبختانه برگزار کردن کنسرتی مثل این و خوش گذروندن، خوشحال بودن و با شما اینجوری وقت گذروندن... انجام این کارا، چیزایی بود که من بیشتر از همه چیز میخواستم. ولی من... من نمیدونم که چرا باید همچین چیزی رو تجربه میکردم... من اونجوری بودم... ولی درحال اجرای اهنگ اخر... اعضا خیلی با خوشحالی بالا و پایین میپریدن و من گریم گرفت... اوه من متاسفم... من فکر نمیکنم که میتونستم روی چیزی خارج از این این موضوع تمرکز کنم... ولی از این بگذریم... من خیلی خوشحالم که تونستم همه‌ شما رو اینجوری ببینم و راستش، یکم خجالت میکشم و متاسفم که نتونستم اون چیزی که براش آماده شده بودم رو نشونتون بدم چون نمیتونستم کاملا تمرکز کنم.  ولی من فکر میکنم شما همتون، حتی از پشت این صفحه‌ها، برای ما امید و اینجور چیزا رو فرستادین. من فکر میکنم که همشون رسیدن ؛ پس خیلی ازتون ممنونم. و من مطمئن نیستم که تمام چیزایی که ما براتون اماده کرده بودیم که نشونتون بدیم و قلبامون به شما رسید یا نه. ولی...امیدوارم رسیده باشن... خیلی از آرمی‌ها تشکر میکنم که همیشه مارو تشویق کردین و منتظرمون موندین، حتی توی این شرایط.



———


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ تهیونگ:


بله، اول از همه، فکرکنم جدیدا توی مصاحبه ها فقط گفتیم "چه حیف" و "شرایط خیلی سختیه" بخاطر کرونا -و چیزایی مثل این-، ولی خب واقعا سخته. خیلی سخت بود، و صادقانه بخوام بگم حتی الانم هست. این کنسرت...ما کنسرت میذاریم که اجرا کنیم و بالا پایین بپریم، بازیگوشی کنیم و با آرمی‌ها بخونیم، ولی این که فقط هفت نفرمون اینطوری برقصیم، من انگیزه ای برای این کار نداشتم. راستش رو بخواین وقتی داشتیم پروموشن های 'ON' رو انجام میدادیم، فکر میکردم کرونا واقعا زود تموم میشه. پس با این فکر زندگی کردم که: "احتمالا زود تموم میشه." "حتما میتونم زود آرمی ها رو ببینم." ولی وقتی زمان گذشت، خیلی درباره این که این موقعیت کی میخواد تموم بشه نگران شدم.

و صادقانه میگم، اجراهای زیاد و مصاحبه‌های مختلفی برای 'Dynamite' آماده کردیم، ولی هیجان انگیزترین چیز درموردش این بود که: امیدوارم آرمی اینو ببینه. تنها امیدمون این بود که آرمی‌ها سریع ببیننش و آرمی‌های خسته انرژی بگیرن. گرچه هر هفت نفرمون این حس رو داریم و اینجا هیچ...آرمی ای نیست، ولی هستید!اینطوری انگار شماها اینجایید. از روی اسکرین نگاهتون میکنم و صدای آرمی رو میشنوم و وقتی گرمای آرمی رو حس میکنم فکر میکنم آرمی ها واقعا اینجا اند. امیدوارم دفعه بعد واقعا اینجا باشید.

واقعا خیلی دوستتون دارم. و آرمی، بیاید بعد این که کرونا تموم شد زود خاطره‌های بهتری بسازیم. عاشقتونم!


———


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ جین:


آره، صادقانه بگم، زمانی که کنسرت امروز رو اجرا میکردم، واقعا حس اجرای کنسرتی که قبلا همیشه برگزار میکردیم رو نداشت. ما خیلی اجرای پروموشن انجام دادیم، مثلا 'Dynamite' و 'ON'، خیلی اجرای پروموشن انجام دادیم، و حتی توی تمرین نهایی کنسرت و پخش کنسرت واقعا حس نمیکردم دارم کنسرت اجرا میکنم و بیشتر حس میکردم دارم پروموشن اجرا میکنم، برای همین قلبم رو به درد آورد. ولی وقتی داشتیم انکور رو انجام میدادیم تونستم اینجوری [روی صفحه] آرمی‌ها رو و چیزهایی رو که همیشه توی کنسرت‌ها میدیدیم: آرمی بمب‌ها، عروسک‌های آر جی و چی بود اسمش باز... شعارها رو ببینم. دیدن شعارها [و این چیزا] باعث شد خیلی به یاد گذشته بیوفتم و واقعا باعث شد فکر کنم پیش همه‌ی شما ام، برای همین خیلی خیلی خوشحال بودم.

و یاد حرف کسی که سونبه‌نیم کمپانیمون بود افتادم: یک بار که به چشیدن مزه‌ استیج، عشق طرفدارها برسی، نمیتونی از بودن روی استیج دست بکشی. من امروز تونستم حتی بیشتر این حرف رو درک کنم، ولی فکر میکنم فقط ۵۰% لذت رو چشیدم. تا زمانی که ۱۰۰% لذت رو پیدا کنیم، بی‌تی‌اس با آرمی می‌مونه. ممنونم.



——-


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ جونگ‌کوک:


بله، آرمی ها...اول از همه، واقعا احساس قدردانی می کنم از این که ما می تونیم اینطوری یک کنسرت آنلاین داشته باشیم و صداتونو بشنویم و صورتتونو هم ببینیم. من...من فکر کنم آدمی هستم که می تونه با خوبی و خوشی به زندگیش ادامه بده اگر حتی فقط یک کنسرت داشته باشیم. هشتاد تا نود درصد مواقع، کارایی هست که ما بخاطر این که شما رو می بینیم و صدای تشویقتونو می‌شنویم می‌تونیم انجام بدیم. وقتی که به تمام خاطراتی که تا الان با هم ساختیم فکر می‌کردم واقعا خوشحال بودم، بعد از این همه وقت شنیدن صدای تشویق کردنتون وقتی داشتیم اجرا می کردیم. و من واقعا از اجرای این کنسرت لذت بردم. در هر صورت، فکر کردم که واقعا به این سبک زندگی جدید عادت کردم، اما بخاطر انرژی زیادی که همگی امروز به ما دادین، فکر‌ می کنم بتونم تا حدی شادتر و سر زنده‌تر ادامه بدم. کنسرت امروز به من خیلی خوش گذشت. با این که ازمون دور هستین و نمی دونم کی می تونیم دوباره همدیگر رو ببینیم، خیلی مواظب خودتون باشید، حتما ماسک بزنید، و امیدوارم هر روزتون روز خوشی باشه.

خیلی ممنونم و دوستتون دارم.



——-

-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ شوگا:


راستش رو بخواین، ما باید دقیقا بعد از اینکه تو فوریه با Map Of The Soul و ON کامبک دادیم، بعد از آماده شدن برای کنسرت، تور رو شروع میکردیم، ولی این... موقعیت اینجوری شد. ما درحالی که کلی امید داشتیم برای تور آماده میشدیم. "نمیتونیم حداقل وقتی می یا ژوئن اومد انجامش بدیم؟" ولی وقتی دیدیم که کنسرت ها عقب افتادن و کنسل شدن، واقعا هر هفتای ما زمان سختی رو داشتیم. راستش رو بگم، ما تور برنامه ریزی شده داشتیم تا آرمی‌ها و اینجور چیزا رو تو برناممون ببینیم. ولی چون نمیتونستیم اون کارها رو انجام بدیم، فکر میکنم فقط خیلی رو هوا بودیم.

فکر میکنم من تا الان که ۱۰ اکتبره، یکم فراموش کرده بودم، کارایی که انجام میدادیم رو فراموش کرده بودم. حتی وقتی براش آماده میشدیم،  حتی با اینکه اون Bangbangcon رو هم انجام داده بودیم، هر چی باشه کنسرت رو در رو نیست، من خیلی نگران بودم که میتونیم کنسرت آنلاینی داشته باشیم که هم ما ازش راضی باشیم و هم شما با ست‌لیست ازش راضی باشید. ولی از اونجایی که امروز صدای تشویق ها از اطراف میومد، راستش واقعا این حس رو داشت که کنسرت داریم. پس من، همینطور انرژی و قدرت گرفتم. صد درصد چیزهایی بودن که نمیتونستیم نشونتون بدیم، و همینطور چیزهایی هست که میتونیم بهتون نشون بدیم چون این یه کنسرت آنلاینه. امیدوارم همتون امروز از تماشا کردنش لذت برده باشید.

من واقعا میخوام بعد از اینکه این شرایط بهتر شد شما رو ببینم، فقط یه روز زودتر. همگی، من واقعا دلم براتون تنگ شده و برای روزی که بتونم بدوم و تو استادیوم باهاتون خوش بگذرونم به محض اینکه وضعیت بهتر شد، دعا میکنم، فقط یک روز زودتر. ممنونم.


——-


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز اول کنسرت Map Of The Soul ON:E🍹🎤


♈︎ نامجون:


فقط من یه چیزی رو خیلی کوتاه بگم:

ماها واقعا قوی ایم.آرمی هایی که من میشناسم و بی‌تی‌اسی که همتون میشناسید.ما هممون قوی ایم.ما یه راهی پیدا خواهیم کرد،همیشه همینکارو کردیم.اگر هم راهی وجود نداره،بیاید نقشه رو بکشیم،کل نقشه رو، دوباره.

پس، نگران نباشید.ماها قوی هستیم و همچنان با هم در ارتباطیم.

میدونید، حتی موج‌ها هم میان، فاجعه‌ها به بار میان،چیزهای غیرمنتظره، بهمن، باران، هرچیزی.

پس فقط بیاید به خودمون شک نکنیم؛بیاید به خودمون باور داشته باشیم و من خیلی دوستتون دارم، صادقانه.

امیدوارم اینو بتونید بفهمید.دوستون دارم.


وقتی که هفت تا پسر به هم رسیدن اولین گام‌هامون از رویای خیلی کوچیکی شروع شد.ولی خیلی از آدما یه چیزی رو همش بهمون میگفتن تا رویامون رو به واقعیت تبدیل کنیم...که ما مجبوریم خیلی چیزها رو دور بیندازیم.چیزهایی که دوسشون داریم. چیزهایی که بهشون باور داریم. چیزهایی که میخوایم ازشون مراقبت کنیم. اونا گفتن که ما باید همه چی رو دور بیندازیم تا چیزی که میخوایم رو به دست بیاریم.خیلی رک، حرف هاشون واقعا درست بود. درهای جهان به شدت سخت و محکم بود و دیوارها و موانع خیلی بلند بودن، و این چیزا بهمون اجازه نداد که خیلی راحت مسیرمون رو ادامه بدیم. ولی ما توقف نکردیم بخاطر این که تو این دنیا فقط یک راه وجود نداره. ما آدمهای بی‌شماری مثل خودمون تو این مسیر رو دیدیم، حتی مثل شماهایی که الان اینجا هستید.با دیدن اون‌ها، ما به یه گروه کوچیک ،ولی در عین حال خیلی بزرگ تبدیل شدیم که رو به جلو حرکت میکنه.

زبان ما موسیقیه و نقشه راهنمای ما رویامونه. ما تا ابد باهم حرکت خواهیم کرد در حالی که هر کدوممون یه داستان متفاوت رو به یه زبان متفاوت میخونه.

ما، بی تی اس، هفت نفر نیستیم؛ ما داستانی از شماها، من و تمامیِ ماها خواهیم بود.



———


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


♈︎ جیمین:


آره...من قرار نیست گریه کنم. فکر کنم همون یک‌بار که گریه کردم کافیه.

 بعد از گریه [از استیج] رفتم پایین،‌ اعضا بیشتر از حد معمول سر به سرم گذاشتن، خیلی خوشحالم که دوباره تونستیم کنسرت رو به این خوبی برگزار کنیم. و صادقانه بخوام بگم، چیزی که من بخاطرش واقعا ممنونم اینه که درسته همگی پشت اسکرین هستید، ولی تونستم صداهاتون رو اینجا بشنوم .

راستش رو بخواید، صدای شما چیزیه که بیشتر از همه دلم براش تنگ شده و از نظر ما زیباترین و خوشحال‌ترین صداس، خیلی خوشحالم که میتونم صداتون رو بشنوم. در واقع، اون صدا قدرت و برای ما همه چیزه و ما همه تلاشمونو میکنیم و همه کاری میکنیم تا اون صدا رو بشنویم، برای همین خیلی خوشحالم که اون صدا به گوشمون رسید.

اولین باری که لذت شنیدن صدای تشویق و احساس کردم تو المپیک ژیمناستیک آرِنا بود.وقتی که اول وارد آرنا شدیم،بعد از اینکه شما رو درحال تشویق کردن و جیغ کشیدن دیدم، خیلی درمورد این حس دیوونه کننده صحبت کردم و خوشحالم که این حسیه که فقط کسی که روی استیج ایستاده میتونه تجربش کنه.

و با اینکه شما [فیزیکی] روبه‌روی من نیستید،فکر میکنم خیلی، خیلی خوشحالم و ممنونم که این صدا بهمون منتقل شد. امیدوارم که صدامون به همون خوبی بهتون رسیده باشه.من خیلی خیلی خوشحال بودم و [ما] خیلی سریع همه چی رو آماده میکنیم تا دوباره اینجوری روبه‌روی شما حاضر شیم.همگی خیلی ممنونم، خیلی عاشقتونم!ممنونم!




——-


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


✳︎ جونگ‌کوک:


اوکی. خیلی خوشحالم، آره~ آره، می‌دونید که~؟

دیروز هم با نامجون هیونگ حرف زدم، ولی این کرونا -از لحظه‌ای که ما و همه‌ شما متولد شدیم تا آخرین روز زندگی‌مون، درسته که چیزی بوده که نباید اتفاق می‌افتاده. ولی خیلی درباره‌ این فکر کردم که اگه کرونا ٣-۴ سال پیش اتفاق می‌افتاد، آیا باز هم می‌تونستیم همچین کنسرتی رو برگزار کنیم و اینطوری چهره های شما رو ببینیم که هر کدوم از ما یک جای جداگونه نشسته؟!

خب این تکنولوژی...واقعا از این‌که وجود داره ممنونم، پس ما می‌تونیم اینطوری، حتی از راه دور، چهره های شما رو ببینیم و تشویق های شما رو بشنویم.

ولی البته که، چطور میتونم ناراضی باشم؟ 

خیلی خوبه وقتی کنسرتی داریم، شخصاً همه‌تون رو می‌بینم و صدای بلند تشویقتون رو می‌شنوم -که برای شما هم خیلی خوبه و ما خیلی خوشحال میشیم-

ولی من فقط، حداقل برای این شرایط، خیلی ممنونم و کلی هم بهم خوش گذشت.

پس، البته، در صورتی‌ که این باعث خجالته، وقتی دیروز و امروز کنسرت داشتیم، به عنوان شخصی که کنسرت برگزار می‌کنه یه جورایی حس راحتی و امید داشتم. الان هم خیلی خوشحالم و به راهم ادامه میدم. به نظرم می‌تونم تو کاری انجامش میدیم خوشحال‌‌‌تر و با انرژی‌‌‌تر باشم.

همگی، ازتون ممنونم که از راه دور هم ما رو تماشا کردید و امیدوارم به ساختن خاطره های با ارزشمون ادامه بدیم. خیلی ازتون ممنونم و دوستتون دارم.

ممنون بچه‌ها، آرمی، بابت عشق و حمایتتون ممنونم، ممنون. پرپل یو.

میدونید که؟ آره!



——-


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


 ✳︎ جین:


آره، من واقعا پشیمون و ناراضیم.راستش ما این ست‌لیست رو از پارسال داشتیم آماده میکردیم و اگر همه چیز طبق برنامه پیش میرفت امسال میتونستیم این کنسرت رو در کل دنیا اجرا کنیم.برای همین از اینکه فقط دو بار کنسرت داشتیم و الان تموم میشه خیلی خجالت میکشم و این قلبم رو به درد میاره.

اینکه آرمی‌ها رو فقط از طریق یک صفحه نمایش مثل این ببینیم خیلی بده.من دیروز درموردش به اعضا گفتم؛‌ انرژی که شما بهمون میدید، حال و هوای اجرا و حسی که وقتی از نزدیک همه شماها رو میبینیم ازتون میگیریم واقعا با چیزی که الان هست خیلی فرق داره.

این که فقط از طریق یک صفحه نمایش شما رو ببینیم خیلی خجالت آوره.ولی وقتی یه اتفاق بد میوفته همیشه یه اتفاق خوب هم هست مگر نه؟از اونجایی که موقعیتمون الان خوب نیست، دفعه بعدی که آرمی‌هامون رو می‌بینیم، فکر کنم حتی دوبرابر یا سه برابر خوشحال تر از همیشه بشیم.

بیاید تا وقتی که دوباره همدیگه رو میبینیم خوشحال باشیم.دوستتون دارم.



———


-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


 ✳︎ شوگا:


بله،اه....مخصوصا موقع اماده شدن برای این کنسرت، ما Break the Silence رو تماشا کردیم. تور استودیوممون در فیلم نمایش داده شد و واقعا مثل یک رویا بود. راستش حتی یک سال هم از اتمام تور نگذشته، ولی داشتن اون جمعیت مقابلمون به اون شکل واقعا....به جایی رسید که من از خودم پرسیدم "این واقعیه؟"...فقط باعث شد به این نتیجه برسم که من واقعا به چنین شرایطی عادت کرده بودم. درست همون طور که اعضا کمی پیش گفتن، من قدردانم که به خاطر وجود این تکنولوژی، میتونیم کنسرت برگزار کنیم و همتون میتونین از طرین اسکریناتون کنسرت رو تماشا کنین. خصوصا، همون طور که میدونین، صنعت کنسرت جهانی واقعا زمان سختی رو سپری میکنه. نه تنها ما، بلکه تمام خوانندگان، مردمی که استیج رو اماده میکنن، و کارکنان، همگی با وجود قرار گرفتن در چنین شرایط سختی در حال حاضر، قدردانم که میتونیم اینجوری کنسرت برگزار کنیم. باعث شرمندگیه، واقعا هست اما کاری نمیتونیم در موردش انجام بدیم. هر کاری که از عهدمون بر میومد رو انجام دادیم تا شما، تمام کسانی که تماشا میکنن، ازش لذت ببرن. واقعا بابتش قدردان و ممنونم. فکر میکنم این زمانیه که من کمی بیشتر عاشق موسیقی شدم و ازش لذت بردم، چون زمانی بود که بار دیگه حس کردم ادمی ام که موزیک میسازه و روی استیج میره و اجرا میکنه.

همگی تا زمانی که این شرایط تموم بشه سالم و سلامت بمونین، و ما نمیدونیم که کی دوباره میتونیم هم رو ببینیم درسته؟ پس تا اون موقع واقعا و حقیقتا خودتون رو اماده کنین. ما دفعه بعد با استیجی بزرگتر و فوق العاده تر برمیگردیم. ممنون!



———



-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


 ✳︎ تهیونگ:


آرمی،آرمی؟راستش رو بگید، از دیدن ما خوشحالید مگر نه؟

حقیقتش، ما تقریبا نمیتونستیم این کنسرت رو هم برگزار کنیم. اما به اندازه کافی خوش شانس بودیم و تونستیم انجامش بدیم. من واقعا از این که تونستیم الان انجامش بدیم سپاسگزارم و یه نفر هست که جا مونده، رئیس بنگ‌شی‌هیوک! واقعا، با تشکر از شما که یک راه ساختین و به ما اجازه داد این کنسرت رو برگزار کنیم. پس شی‌هیوک‌هیونگ خیلی ازت ممنونم.

اول اینکه، بعد از امروز و دیروز، کنسرت داره به پایان خودش میرسه ولی حقیقتش من فکر نمیکنم این کنسرتی باشه که با آرمی انجامش داده باشیم. فکر میکنم منتظر روزی میمونم که بعد از آماده شدن با قوی‌تر شدن و سخت‌تر کار کردن بتونم آرمی رو ببینم. اگر چه امروز هم خاطرات خوبی رو ساختیم ،اما فقط اگه روزی بیادکه بتونم آرمی رو ملاقات کنم ، چطور بگم...میتونم همه شب رو از سئول تا بوسان پیاده برم.

(بقیه اعضا دستش میندازن)

بله، انقدر برام اهمیت داره که میخواستم این رو بهتون بگم و واقعا، مثل این که نمیتونم بدون شماها زندگی کنم آرمی.

زمانی که داشتیم برای 'Dynamite' آماده می‌شدیم توی ویورس باهاتون حرف زدم و بازی کردیم، و من توی اون لحظات واقعا خوشحال بودم. پس بیاید دوباره چیزی رو بسازیم که با هم میتونیم انجامش بدیم. ازتون ممنونم و واقعا دوستتون دارم

 آرمی، دلم براتون تنگ شده. ممنونم!



—— -


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


 ✳︎ جی‌هوپ:


بله...همگی، راستش رو بخواید خیلی حس خوبی دارم.گذشته از همه این‌ها امروز روز آخره و این یک جورهایی مثل یک پایان موفقیت‌امیز به نظر میاد، پس الان احساس خلاصی میکنم و خیلی خوشحالم.

فکر میکنم که این یک لحظه‌ غافلگیر کننده [شاد، پر افتخار] هستش، و ارزشش رو داشت که برای آماده شدن براش سخت کار کنیم. آرمی‌هامون، از تماشا کردن لذت بردید؟ این خیلی جالب و جدیده تا جایی که حس میکنم شما واقعا اینجایید. خیلی خیلی ازتون ممنونم و واقعیتش، این روزها کلی خبر خوب هست -چه 'Dynamite' باشه، چه آلبوم که به زودی بیرون میاد. فکر کنم حتی تو این شرایط، ما مدام داریم فکر میکنیم و برنامه می‌چینیم که چه کاری درسته که انجام بدیم، تا نهایت تلاش خودمون رو بکنیم و بهترین خودمون رو بهتون نشون بدیم. پس من ازتون میخوام همچنان مشتاقانه منتظر باشید و بهمون کلی علاقه نشون بدید. و واقعا، من میخوام بازم یک بار دیگه درست همینجا و همین امروز، بهتون بگم که شما واقعا بهمون قدرت میدید.من ازتون خیلی خیلی ممنونم  و همگی، انرژی شما واقعا نیروی قویی هست که ما رو به جلو هدایت میکنه.

یکم سر و صدا کنید!!! تشکر میکنم از آرمی‌هایی که امروز ما رو تماشا کردن، دوستتون دارم!



——-



-


#ترجمه‌ صحبت‌های اعضا در پایان روز دوم کنسرت Map Of The Soul ON:E🍸🌌


 ✳︎ نامجون:


میدونید چیه؟ من خوشحالم. خیلی خوشحالم. عمیقا خوشحالم. من هیچ دینی ندارم  ولی خداروشکر میکنم که تو سال ۲۰۲۰ زندگی میکنیم. خداروشکر میکنم که همچین تکنولوژی رو داریم و میتونیم بدون محدودیت باهم در ارتباط باشیم. صورت‌های همدیگر رو ببینیم واقعا، عملا شما اینجایید- مثل این میمونه که انگار واقعا اینجایید- و امیدوارم شما هم همین حس رو داشته باشید. و خداروشکر میکنم که میتونیم اینکار رو انجام بدیم، حداقل میتونیم اینکارو انجام بدیم.

تو این مرحله، این تقصیر هیچکس نیست. تقصیر شما نیست،تقصیر من نیست. تقصیر ما نیست. تقصیر هیچکس نیست. و ما مردمیم، و ما انسانیم،ما فقط داریم بهترینمون رو انجام میدیم، ما فقط داریم کاری رو که میتونیم انجام میدیم.

و میدونید، ما اون ۶-۷ سال رو هم داریم. ما آمریکا بودیم، آسیا بودیم، همه جا بودیم. صورت همدیگر رو دیدیم، انرژی همدیگر رو احساس کردیم، باتری‌های همدیگر رو شارژ کردیم، ما واقعا همه اون کارها رو کردیم. و من به اون سال‌ها و زمانش باور دارم. میدونید، باور و انرژی‌ایی که باهم ساختیم هرگز بهمون خیانت نمیکنه. پس من خوشحالم، و امیدوارم بتونید لبخند بزنید و حسش کنید، همین حسی که من دارم، و باهم لذت ببریم درست مثل کاری که الان داریم انجام میدیم.امیدوارم خوشحال باشید و مراقب خودتون باشید. خیلی ممنونم،دوستتون دارم.


بله...Map Of The Soul، ما با آخرین استیج این ماجراجویی طولانیمون اینجاییم.این فکر به ذهنم اومد که این کنسرتی بود که احساسات زیاد و بیشماری رو به من منتقل کرد. اولین قدم‌هامون با رویای خیلی کوچکی شروع شد، همین که هفت پسر به همدیگر پیوستند. مسیر اون رویا تبدیل شد به چند مسیر متفاوت، و ما هم قبل از قدم گذاشتن تو اون مسیر خیلی سنجیدیمش. ولی نیازی نیست که همه باهم به سمت یک مکان قدم برداریم. ما باید به سمت مکان‌هایی میرفتیم که بهش باور داشتیم، مکان‌هایی که عاشقشون بودیم، نه به مسیری که همه بهش اشاره میکردن، نه مکانی که با تشویق و نورهای خیره کننده پر شده بود. و در اون راه، ما افراد بیشماری رو ملاقات کردیم. کوچک و ضعیف، ولی در عین حال کسانی که خودشون رو دور ننداخته بودند. ماجراجویی ما همراه با شما به سمت مسیری که دنیا به سمتش میره هست. هرکسی میتونه بهمون ملحق بشه. زبان ما موسیقیه و نقشه ما رویامونه. ما تا ابد باهمدیگر قدم برمیداریم. هرکدوم داستانی متفاوت با زبانی متفاوت رو میخونیم و پرچم های بیشماری با رنگهای مختلف رو به حرکت در میاوریم.

ما،بی تی اس، فقط هفت نفر نیستیم، ما داستان شما، و من و همه ی ما، خواهیم بود.



——-


منبع : BTSIR7 



نظرات (۱۳)

  • callmearmy
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۱۸

    کسی هست که برام وسایل فیلا بخره؟؟؟😭😭😭😭😭

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۷ مهر ۹۹، ۱۱:۳۰
      اگه کسی رو پیدا کردی واسه منم بخرررر😆😫😫😫 

      بیا دو تایی عررر بزنیم😂😫
      عررررر😫😂😂
  • سحرـآرمی
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۱

    واقعا با حرفا و پیام های امید بخششون آدم رو تحت تاثیر قرار میدن خیلی خوشحالم که آرمی ام خیلییییییییییییییی زیاد

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۷ مهر ۹۹، ۱۱:۳۱
      اره واقعا🥺🥺💜

      پس همیشه ارمی بمون سحر جونی🐥🥺💜
  • callmearmy
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۲:۵۶

    عععرررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    چرا ما انقد گوه شناسیمممممممممممممممممم. 

    دختره توی رستوران بوده یهو چانیول میاد از کنارش رد میشه و لبخند بهش میزنه.

    اونوقت من بدبخت هرروز باید اون کسی که توی فامیل ازش متنفرمو ببینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    پیرزنه از مامان بزرگم پیرتره. لایت استیک داره و بلیت کنسرت وان رو خریده بود و داشت میدید. اونوقت من بدبخت با ایلیگال لینک نشستم دید😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    این یک ظلم بزرگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • author avatar
      هههههععععععععععععععععععععییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • G _ YOU
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۸

    وای خدا خیلی پیامای تاثیر گذاری بود 

    الان حتی به جرعت می تونم بگم بیشتر از قبل دوسشون دارم ❤

    ممنون بابت زحمتت 💋

  • Latte cocoa
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۴:۴۴

    واعااااایییییی مرسیوووووووووووووووووووو💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

  • ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۲

    چرا عنوان پست 12 و 13 عهه؟؟:|

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۷ مهر ۹۹، ۱۹:۲۶
      نوشتم تکمیلی کههه😕✌🏻💜

      من نمیدونم چرا این چن روز پلتفرم برام کار نمیکرد، ولی الان درست شده برام


      مرسی که وقتی نبودم ، اخبار رو گذاشتی نیکا جونی💜🐥🐥🐥
  • xikook
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۹:۴۴

    مررررررسی خیلی خوب بود.

    اقا چرا اینا اینقدر همه جا هستن وایییییی.

    تا میرم ی چیزی رو ببینم 2 ساعت بعدش 100 تا عکس کلیپ و ... دادن .

    بی تی اس ی ذره یواش

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۷ مهر ۹۹، ۲۱:۲۵
      😂😂😂
      راست میگی والا
      ولی خوبه که هی ویدیو و عکس میدن بیرون 😃✌🏻 اینجوری ما بیشتر از اندر احوالاتشون باخبر میشیم😁😍
  • ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۲۲:۲۸

    این اخبارا مال چه روزاییه؟

    12 و 13 رو خودم گذاشتمشون....

     

     

     

    خواهشیات عزیزم..

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۷ مهر ۹۹، ۲۳:۱۹
      اینم مال ١٢ و ١٣ هستش😍



      بینهایت لااابیو عزیزم🥰
  • eli.t
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۰:۱۳

    واااای

    واقعا همیشه با حرفاشون، صداشون، چهرشون به آدم انرژی میدن🤩🤩

    واااای واقعا ازشون ممنونممم💜💜💜💜

    و از شماعم خیلی ممنونممم💜❤💜❤💜

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۰:۵۱
      ارع میبینی چقد خوبن🥺💜💜💜



      از تو ممنونم که این همه انرژی میدی💜✌🏻🥺🐥
  • ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۱۹

    اها اوکی...

    خواهش میکنمممم لاوم...

    اگه یه وقت نتونستی اخبارارو بزاری یا وقت نکردی بهم بگو اوکی؟

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۲:۲۲
      نیکا جون مهربونم🥺🥺✌🏻💜🐥


      تو هم هر وقت نتونستی به من بگو 🥺💜 باشع؟؟🐥
  • Amy
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۵:۴۰

    چرا توی عکسای لباس قرمزشون وی نبودددددددد؟؟؟؟؟؟؟ 😨🥺🥺🥺

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۷:۱۷
      ممنون که گفتی😍✌🏻 انگار از زیر دستم در رفته بود😬

      الان درست شد 🥰 

      بازم ممنون💜🐥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">