تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


اخبار ٢٩ اکتبر بنگتن 

در ادامه مطلب





-


ترک Dynamite هم اکنون به مدت ۵۰ روز است که در صدر چارت روزانه‌ی ملون قرار دارد ⚜


•• آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ با بیشترین مدت حضور در صدر این چارت:


☆ 1. Zico ~ Any Song -۵۲ روز 

☆ 2. BTS ~ Dynamite - ۵۰ روز

☆ 3. SSAK3 ~ Beach Again -۳۹ روز

☆ 4. IU/Suga ~ Eight -۳۳ روز


————










-


آپدیت توییتر FILA Korea با عکس‌ تبلیغاتی شوگا برای این برند🍁


————






-


بی‌تی‌اس پس از بازدید از پاپ استور Map Of The Soul در سئول پیام هایی برای آرمی ها به جا گذاشته اند🍃



———


-


#ترجمه پیام هایی که بی‌تی‌اس در پاپ آپ استور Map Of The Soul نوشتند🍃


تهیونگ: کیم تهیونگ اینجا بود!

جیمین: پارک جیمین اینجا بود!


نامجون: دلم برای همتون خیلی تنگ شده -کیوتی نامجونی-

جیمین: شوخی میکنی؟ -JM

نامجون: واقعا

جین: ؟؟


جین: تا اینجا هستین، خاطرات بسازین 

-سوکجینی خوش قیافه در سطح کهکشان-


جیمین: هنوز هم؟ -JM



جیمین: جونگ کوک گفت داره به شما فکر میکنه من هم دلم براتون تنگ شده آرمی عاشقتونم -JM

جیمین: واقعا جدی میگم -JM


جیهوپ: هوبی اینجا بود~♡ دلم خیلی برای آرمی ها تنگ شده~♡♡♡ از اینجا لذت ببرین و خوش بگذرونین~♡♡


 شوگا: مین شوگا اینجا بود دلم برای همتون تنگ شده ~ شوگا♡

 

تهیونگ: آرمی دلم براتون تنگ شده~ روز خوبی داشته باشین من اینجا بودم


جونگ‌کوک: آرمی دلم خیلی براتون تنگ شده به خاطر همین اومدمㅠㅠ تا وقتی که همدیگه رو ببینیم، مریض نشین و سالم بمونین!!! بای 



———






-


بر اساس اخبار منتشر شده برای پروموشن آلبوم جدید بی‌تی‌اس BE، بیلبورد هایی با کد اسکن پیام هایی از اعضا در ژاپن قرار داده شده🌸


———










-


#ترجمه پیام نامجون برای پروموشن آلبوم BE✨


 “لطفا منتظر آلبوم جدیدمون، BE، باشین! بی‌تی‌اس سخت تر کار خواهد کرد تا همه وقتی ما رو دیدن خوشحال بشن!“


°° کد اسکن °°


———-





-


#ترجمه پیام جین برای پروموشن آلبوم BE✨ 


“خوبین؟ من خوبم. ما این آلبوم رو با فکر اینکه آلبوم هدیه مانندی بشه درست کردیم. 

دلم براتون تنگ شده♡“


°° کد اسکن °°



————






















-


#ترجمه پیام یونگی برای پروموشن آلبوم BE✨


“این شوگا هست، همگی! اولا که دلم براتون تنگ شده! فکر کنم از قبل بدونین ولی، ما حالمون خوبه. میخوام عجله کنم و آلبوم جدیدمون BE رو که به زودی منتشر میشه نمایش بدم.“


°° کد اسکن 

———-






-


#ترجمه پیام جیهوپ برای پروموشن آلبوم BE✨


“امید همگی! این جیهوپه! همگی! با وجود اینکه هر روز چیزهای جالب و باحال نیست، بیاین یک بار هم که شده بخندیم! 

من مطمئنم که یک روز چیز های خوبی میان!

یکی از اون چیز ها، خوندن پیام جیهوپ بود♡♡♡“


°° کد اسکن °


———-






-


#ترجمه پیام جیمین برای پروموشن آلبوم BE✨


“این جیمینه! هوا داره سردتر میشه، درسته! لطفا مواظب باشین که سرما نخورین! همیشه دلم میخواد ببینمتون♡ عاشقتونم!“


°° کد اسکن °°

————-







-


#ترجمه پیام تهیونگ برای پروموشن آلبوم BE✨


همگی این وی هست! خوبین؟ ما یک آلبوم جدید ساختیم! اون BE هست! موسیقی عالیه و عکس ها هم باحالن! و آرمی، دوستتون دارم!


°° کد اسکن 


——-






-


#ترجمه پیام جونگ‌کوک برای پروموشن آلبوم BE✨


“من! دلم! براتون! تنگ شده! طبق معمول حالمون خوبه به خاطر همه کسانی که ما رو تشویق میکنن، همینطور من میخوام همه حالشون خوب باشه! عاشقتونم♡“


°° کد اسکن 


————




-🎼


آپدیت چارت روزانه اپل موزیک جهانی🌎 


6. Dynamite (=) 

———







-


موزیک ویدئوی We are Bulletproof: The Eternal به بیش از ۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب رسید 🌙




———-




-


اکانت شوگا در اسپاتیفای به بیش از ۴ میلیون شنونده‌ی ماهانه دست یافت و همچنان شوگا اولین سولوئیست مرد کره‌ای با این میزان شنونده‌ی ماهانه در این پلتفرم می‌باشد 🌤



————



- 📊


آپدیت چارت دیجیتال Gaon در ۴۲امین هفته سال ۲۰۲۰📍


•آهنگ ON به بیش از ۵۰۰ میلیون امتیاز دیجیتال در چارت گائون رسید و تبدیل به دومین آهنگ گروه ایدل پسر بعد از آهنگ Boy With Luv در سال 2020 شد که به این موفقیت میرسد 



• آهنگ Dynamite به بیش از ۴۰۰ میلیون امتیاز دیجیتال در چارت گائون رسید و تبدیل به سریعترین آهنگ در سال۲۰۲۰ شد که به این موفقیت میرسد



• آهنگ Boy With Luv با ۱.۴۴ میلیارد امتیاز دیجیتال، با گذشتن از آهنگ Love Scenario، تبدیل به آهنگی از یک گروه آیدل با بیشترین امتیاز دیجیتال در گائون شد



•آهنگ Eight به بیش از ۷۰۰ میلیون امتیاز دیجیتال رسید


———-




-


براساس اطلاعات منتشر شده از LINE survey، بی‌تی‌اس ۷امین گروه پسر محبوب در سال ۲۰۲۰ در ژاپن می‌باشد ⚡️


بی‌تی‌اس با سه پله صعود نسبت به سال گذشته در جایگاه ۷ام این لیست قرار گرفت و همچنین بی‌تی‌اس و TVXQ تنها گروه‌های کره‌ای در این لیست هستند 


———-




⏳ MAMA2020 ⏳



• از امروز رای گیری مراسم MAMA 2020 آغاز شد •


•• مهلت رای گیری تا ۵ دسامبر ( ‌شنبه ۱۵ آذر ) ساعت ۱۸:۲۹ به وقت ایران ادامه خواهد داشت~


••• بخش هایی که BTS در آن نامزد دریافت جایزه هستند 👇🏼


❅ Best Male Group


❅ Worldwide Fans’ Choice 


❅ Song of the Year 

- BTS _ Dynamite

- IU x Suga _ Eight 


❅ Artist of the Year


❅ Best Dance Performance Male Group 

- Dynamite 


❅ Best Collaboration - IU x Suga - Eight 


➖➖➖➖➖


🏷شما با اکانت های مختلفی که دارید یا میسازید میتونید حداکثر روزی یکبار با هر اکانت رای بدید: 


Kakao , Twitter , Facebook , Google , Instagram ,Line , ...



➖➖➖➖➖


🏷بعد از وارد شدن به سایت رای‌گیری، کتگوری های مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و روی بی‌تی‌اس کلیک کنید و علامت ✅ رو بزنید

بعد از اینکه به بی‌تی‌اس توی همه‌ی کتگوری ها رای دادید Voting complete رو بزنید و بعد برای مطمئن شدن از اینکه شما رباط نیستید، کلمه‌ی رمزی که بهتون میده رو باید وارد کنید تا رای‌تون ثبت بشه.

بعد از اون از اکانت خارج بشید و با اکانت دیگه‌ای مجددا رای بدید~



💢لینک رای‌گیری :

[ http://2020mama.com ]



🖇همچنین برای شرکت در رای‌گیری بین‌المللی MAMA 2019 در توییتر برای بخش Worldwide Fans’ Choice، باید هشتگ های زیر رو به همراه تگ اکانت بی‌تی‌اس توییت کنید:


#/ MAMAVOTE  #/ BTS  @/ BTS_twt


———-


-



𖥸 نامزدهای هر بخش 𖥸



◈ Best Male Group


• EXO

• GOT7

• NCT

• MONSTA X

• BTS ࿐

• SEVENTEEN



◈ Best Dance Performance Male Group 


• ATEEZ - INCEPTION

• EXO - Obsession

• NCT 127 - Kick It

• TXT - Can't You See Me?

• BTS - Dynamite ࿐

• SEVENTEEN - Left & Right



◈ Song Of The Year


• BTS - Dynamite ࿐

• IU & SUGA - Eight 

• BLACKPINK - How You Like That

• EXO - Obsession 

• ITZY - Wannabe 

& ...



◈ Artist Of The Year


• BTS ࿐

• EXO

• GOT7

• NCT

• BLACK PINK

• TWICE

& ...



◈ Worldwide Fans’ Choice 


• BTS ࿐

• BLACKPINK

• EXO

• ATEEZ

• GOT7

& ...



◈ Best Collaborations


• Park Jin Young x Sunmi - When We Disco

• Bolbbalgan4 x Baekhyun - Leo

• Sung Si Kyung x IU - First Winter

• IU x Suga - Eight ࿐

• Zico x Rain - Summer Hate




————


-


آهنگ Dynamite اولین آهنگ در تاریخ است که به مدت ۱۲۰۰ در صدر چارت ملون حضور دارد🌟



———-




-


آپدیت چارت Pop Radio آمریکا 🎶📻


9. Dynamite (=) 


تعداد اسپین‌ها: (۶۰+) ۹۸۴۵

تعداد شنونده‌ها: (۰.۳۴۷+) ۴۰.۶۱۲ میلیون



—————-








-🎼


آپدیت چارت جهانی اسپاتیفای🌎


4. Dynamite (=) — 3,555,668


آپدیت چارت اسپاتیفای آمریکا🇺🇸 


21. Dynamite (+1) — 522,274


• آهنگ Dynamite به مدت ۶۹ روز متوالی در Top 10 و ۶۳ روز در Top 5 چارت اسپاتیفای جهانی قرار دارد~ 


————



-📜


براساس گزارش رسانه‌های کره‌ای، تم اصلی آلبوم BE “ تسلی دادن” و کانسپت آن “ نامه” است 🗝 


براساس توضیحات بیگ‌هیت، این آلبوم با داستان بی‌تی‌اس براساس ‘ حتی توی زندگی روزمره جدید هم زندگی جریان داره’  است و سعی میکنن با این پیام ها به طرفداران در سراسر دنیا تسلی بدن~


°• لینک مقاله •°


————-




- 📊🖇


براساس نظر سنجی برگزار شده توسط JoyNews در ۱۶امین سالگرد فعالیت خودش از ۲۰۰ نفر از افراد فعال در صنعت سرگرمی از جمله آژانس‌ها، رسانه‌ها، تهیه کنندگان و غیره، بی‌تی‌اس با کسب ۹۸ رای‌ در جایگاه اول لیست “Power People “ امسال قرار گرفت. 


این خروجی تمام موفقیت‌‌های مهم امسال آنها از نظیر قرار گرفتن آلبوم MOTS7 در صدر BB200، بردن جایزه در BBMAs، تبدیل شدن به اولین آرتیست کره‌ای با داشتن آهنگی در صدر چارت Hot100 و تاثیر اقتصادی‌شان در کمپانی بیگ‌هیت و کره‌ جنوبی، می‌باشد.


همچنین بنگ شی‌ هیوک برای کارها و تلاش‌هایش در رهبری صنعت کی‌پاپ با کسب ۱۵ رای درجایگاه ۵ام این لیست قرار گرفت. سهام کمپانی ایشون بیگ‌هیت اخیرا در مارکت به فروش رسید و به عنوان یک کمپانی عمومی در لیست KOSPI قرار گرفت.


°• لینک مقاله •°


————-








-


لیریک ویدیوی ورژن ریمیکس آهنگ Savage Love به بیش از ۵ میلیون لایک در یوتیوب رسید 🍀


———-



-


خواننده MAX در مصاحبه اخیرش درمورد شوگا صحبت کرد 🎠


“ مجری: مردم از طریق ویدیوها و کامنت‌ها میپرسن که آیا میخوای شوگا پدرخونده دختر بچه‌تون باشه؟


مکس: قطعا اون عمو شوگا خواهد بود. نمیتونم صبر کنم تا با همسرم که اولین بارشه به کره بریم. ما اونجا دوست‌های خوبی داریم و شوگا خیلی مهمون نوازه، اون اینجا یکبار  منو به باربیکیوی کره‌ای برد و نمی‌تونم صبر کنم تا املی و دختر بچمون بالاخره شوگا رو ببینن.

یادمه وقتی برای شوگا عکس سونوگرافی رو فرستادم خیلی هیجان زده شد و اون عمو شوگای فوق‌العاده‌ای توی کره میشه وقتی دختر بچمون رو ببینه” 


———-



-


خواننده CL عضو گروه 2NE1 در مصاحبه اخیرش به وارد شدن بی‌تی‌اس داخل چارت HOT100 اشاره کرد 🏹~


" من خیلی خوشحال شدم وقتی که دیدم بی‌تی‌اس رکورد زدند،تو خاطراتی که من از بچگی‌م تا به حال دارم هیچ پاپ استار آسیایی موفق به انجام این کار نشد.این خوبه که یکی رو به عنوان نماینده داشته باشیم"


| لینک مصاحبه | 


————




-


آپدیت چنل یوتیوب Glamour با ویدیویی از بی‌تی‌اس در حال دیدن کاور فن ها ✨


[‌ https://youtu.be/JewlhY8DGTI ]




————





-💌


#ترجمه پست‌کارت یونگی برای آرمی‌ها 🌌


آرمی‌های عزیزم:


من اخیرا از گیتار زدن خوشم اومده. موقع گیتار زدن همه نگرانی هام از بین میرن! آرمی های عزیز، بی‌تی‌اس برای شما چه معنی ای داره؟


————




-💌


#ترجمه پست‌کارت جیهوپ برای آرمی‌ها 🌃


آرمی‌های عزیزم:


ما فقط به خاطر همه شماها تونستیم اینقدر پیشرفت کنیم! ممنون که همیشه پیشمون بودین. و... دلمون خیلی براتون تنگ شده!! آرمی های عزیز، چه کلماتی از همه بیشتر بهتون آرامش میده؟


———-


- 🗓 10.28


تعداد استریم‌های بی‌تی‌اس در اسپاتیفای 𖦝

+20,076,782


تعداد استریم‌های Dynamite در اسپاتیفای 𖦝

346,040,685


تعداد شنونده‌های ماهانه ⌵

32,613,833


مجموع استریم‌ها ⌵  

12,624,435,555



————


منبع : BTSIR7 





نظرات (۱۰)

  • baran
    جمعه ۹ آبان ۹۹ , ۱۵:۵۸

    میگم اون کارت ها قرار توآلیوم بزارن دیگخ

  • G _ YOU
    جمعه ۹ آبان ۹۹ , ۱۶:۰۲

    ممنون خیلی عالی بود 💜😻✌🏻

    راستی مدت رای گیری تا ۵ آذر هست ؟

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۰:۲۰
      یسسسس💜😍😎 ممنون از تو لااااب

      کدوم رای گیری؟😂💜
  • Negin
    جمعه ۹ آبان ۹۹ , ۱۷:۴۵

    من دارم برای آلبوم be لحظه شماری میکنم...امروز تاریخ رو چک کردم ، ۲۰ روز دیگه مونده...

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

     

    • author avatar
      عععررررررررر من هر لحظه منتظرم که نوتیفیکیشن یوتیوب بهم خبر بده تیزر موزیک ویدئو البوم جدید اومده😭😭😭😭😭😭
      عرر خدا رحم کنهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • army
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۰۰:۴۵

    آلبوم سال نامزد نشدن؟ آخه نبود

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۰:۲۳
      حتما نشدن دیگه...😕💔
       
      فک کنم اگه تو همه چی کاندیدشون کنن ، همه چی رو بار میکنن😂💜
  • Negin
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۰:۳۴

    خیلی باحالی هدیه...😁😁😁😁😁😁😁

    لینک رای گیری 2020 ماما رو گذاشتی خودت خبر نداری😂😂😂😂😂😂😂

    https://mama.mwave.me/en/main

    برو تو سایت ماما join  شو بعد روزی یه بار به BTS رای بده(رای گیری عناوین مختلفی داره)

    تو بعضی هاش هم BTS اسمشون نیست مثلاً famel groups

    😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۰:۵۵
      باحالی از خودته😂💔✌🏻

      هاااا اونو میگی😂😂😂😂😂💜
  • G _ YOU
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۰:۴۹

    هیچی ولش 😕

    وااای خدا البوم کی میاد دارم دق میکنم هر یک ثانیش مثل یه عمره 😫😫

    چه کارت های پر احساسی نوشتنا 😍😍

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۰:۵۶
      این البوم دلیل سکته من میشه اخر😂😂😂💜💔

      ارع همشون خیلی احساسی نوشتم 💔🥺 من عررررر
  • G _ YOU
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۱

    دقیقا منم اخرش سکته میزنم 😫🤕

    ولی خب ارزشش رو داره 😁

    دقیقا انقدر احساس به کار بردن که افسوس میخورم چرا اخه ما باید تو ایران به دنیا می اومدیم 😑

    میسی 😘

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۴:۱۰
      سکته نکن لاااااااب😩😩😩💜

      ایران زیبا 💔😂 وطنم خاک تنم😂😂💔

      بوووووس بر تو😍💜💜😗😗😗😗
  • G _ YOU
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۳

    دقیقا ایران خیلی زیباست 💔😁

    چرا اتفاقا میخوام سکته کنم جالبه به نظرم یهو وایمیستی 😅😅😅

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۱۹:۵۱
      😐💔😂

      خدانکنه دختر/پسر (😂 دختری یا پسر؟😂😂) ایشالا همیشه سالم باشی😗✌🏻💜
  • G _ YOU
    شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۲۱:۲۸

    دختر هستم داداچ 😁

    میسی همینطور تو لااااب 💜😻✌🏻

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۰ آبان ۹۹، ۲۲:۲۶
      اوووف چه تفاهمی😂😂💜

      😗🥰
  • ماری
    يكشنبه ۱۱ آبان ۹۹ , ۱۸:۴۷

    سلام.خسته نباشید.یه سوال داشتم.چرا من نمیتونم تو ماما رای بدم؟ هی میگه تعداد آرا از آیپی شما فراتره یا یه همچین چیزی

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۱۲ آبان ۹۹، ۲۰:۴۶
      سلااام ماری جون😍 والا نمیدونم ، من که این مشکل رو ندارم 
      شاید چون قبلا رای دادی داره بهت ارور میده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">