تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


November 6

16 ابان

 

آپدیت شوگا در Weverse 

 سلام . این شوگاست.
با عرض پوزش از شما بخاطر اطلاع رسانی خبر که بسیاری از شمارو نگران کردم و خیلی ازتون ممنونم ..!
خوشبختانه جراحی به خوبی پیش رفت . جای زخمم دردناکه اما ذهنم کاملا راحته . من آدمی بودم که روی استیج  قرار داشتم , بنابراین سعی کردم تا اونجایی که ممکنه با عمل توان بخشی و آمپول از جراحی جلوگیری کنم اما می ترسیدم که وقتی فقط روی صحنه برم اوضاع دوباره وخیم بشه . بنابراین از 3 یا 4 بیمارستان که پرسیدم گفتند که انجام جراحی در این سطح بهتره ( واقعا توی مشکل بودم ..! )
 من خیلی از اعضا متاسفم از آرمی هم خیلی معذرت میخوام که بخاطر این نمیتونم در برنامه های پیشه رو باشم و باهاشون کار کنم ... مدتی دور هستم تا هرچه سریعتر خوب شوم اما به زودی برمی گردم . این مدت طولانی نمیشه ! یک بار دیگر خیلی متاسفم و خیلی متشکرم آرمی ! 

 


نظرات (۱۰)

  • pari. Jimin
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۰۹:۰۲

    چییییییییییی داریییییییی میگیییییییییییییی من روز تولدم چ خاکی توسرم کنم      هق هققق شوگولی تو باید برای البوم بییییییییی اجرا داشته باشی نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه گریهههههههههههههههههههههههههههه

    • author avatar
      🍷 CMol
      ۱۷ آبان ۹۹، ۲۰:۳۴
      ایگووو
      آروم باش
      اون 8 سال درد کشیده
      بعد از 7 سال کر کردن حالا ی چندوقت اجرا نداشته باشه چیزی نمیشه
      مهم سلامتیشه

  • army.h
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۰۹:۲۵

    یه سوال کجا اطلاع رسانی کرده بودننن ؟؟؟ چرا من نفهمیدم

     

    چرا معذرت خواهییی آخهههه 

    حالش خوب شه ما اصلا اجرا نمی خواییم 

  • callmearmy
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۰۹:۲۷

    متاسف بودنت چیه تشکرت چیهههههههههههههههههه.

    لعنتی دیشب من داشتم روز دوم وان رو میدیدم. با تمام آهنگاش گریه کردم

    سرم درد میکنه!!! با عان ، نو ، وی آر بولتپروف پارت ۲ ، با همه دیگه همه!!!!!

    بعد میگی نگران نباشید؟؟؟؟ سال ۲۰۱۲ همچون اتفاقی افتاد. تو الان اقدام کردییییییی آخه؟؟؟؟؟ 

    فقط زجرمون بدیناااااا. فقط!!!! اصلا بیگ شت کاری دیگه‌ای غیر از نمیتونه انجام بده!!!!! 

    آههههههههههههههههههههههههههههههههه.  (ایتس آل فیک لاو🔥🔥)

    لاو یو سو بد. لاو یو سو مَد!!! ایم سو سیک آف دیس پی دی نیم😂😂😂

    اصن چه ربطی داشت؟؟؟😂😂😂😂

    درکل که خدایا. پیشولمو میسپرم به خودت.

  • Min Yona
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۰:۲۵

    میخوام گریه کنم😭🥺

  • G _ YOU
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۰:۴۲

    وااااای یونگی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    اشکال نداره فقط خوب شو یونگی لطفا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧

    خیلی خوشحالم خوب پیشرفته امیدوارم زودتر خوب شه 😘

    ممنون خیلی خبر خوبی بود 😻💜✌🏻

  • tara
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۶:۰۹

    ای خدااااااااااااااااااااااااااا چراااااااااااااااااااااااااااااااا چرا شوگا TT امیدوارم زود خوب بشه نباید زیاد به خودش سخت بگیره که چون نیست آرمی ها از دستش دلخور میشن الان سلامتیش از همه چی مهم تره امیدوارم زود خوب بشییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • army bts
    شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۲

    من دیگه نه آلبوم میخوام نه لایک استیک نه لوازم bt21 نه پستر میخوام من الان فقط سلامتی شوگا رو میخوام امیدوارم هر چه زود تر خوب بشهههههههههههههههه

  • Jimin
    سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۷:۳۹

    وااااااااااااااااااااااااااااااای یعنی ماما 2020 بدون شوگا میییییییشه مگهههههههههه😱😭😭

  • Jimin
    سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۷:۴۰

    وااااااااااااااااااااااااااااااای یعنی ماما 2020 بدون شوگا میییییییشه مگهههههههههه😱😭😭

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">