تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


November 29

9 آذر

 

کامنت تهیونگ در Weverse
 
آرمی : امروز هوا خاکستری بود و من نمیخواستم که موودم آبی باشه پس به آهنگ های بی‌تی‌اس گوش دادم
به هرحال بخاطر عکسایی که "آقای وی" پست کرد قلبم صورتی شد
نه قلبم بنفش شد_💜
 
تهیونگ : همین که حس تو رو خوب کرده کافیه😎 (موفقیت آمیز) 
 
 
کامنت تهیونگ در Weverse
 
آرمی : اوپا ژستای تو افسانه این  
 
تهیونگ : بخاطر انرژی ببری نیست این بخاطر انرژی آرمیه🤣 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 

 
آرمی : تهیونگی در مورد خودش چی فکر میکنه؟ !
خرس🐻 vs ببر🐯
 
تهیونگ : منم کنجکاوم چرا باید خرس باشم؟ 
 
 
 
کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : نزدیکترین دوست من* تو خیلی خوب بنظر میرسی ! حالا بهم بگو چقد سخت بود تا این ژستا رو بگیری !!!!
 
تهیونگ : نزدیکترین دوست من* , من بعد از انجام دادن اینا یه نوشیدنی پروتئین خوردم  توهم باید امتحانش کنی👍 
 
* انگار آرمی از گوگل ترنسلیت استفاده کرده و تهیونگ هم همونجوری بهش جواب داده 

 

کامنت ته‌هیونگ زیر پست یکی از آرمیا در Weverse ~
 
"  آرمی: من قبلا هم اینجوری بودم ولی به نظرم بخاطر co ی سه حرفی ( co -ro- na ) ,,, خیلی بیشتر این مدلی شدم 
 
تهیونگ : اون دورامون* آرمیه🤣🤣💜
 
*دورامون همون شخصیتیه که داخل عکس بالاش نوشته بی‌تی‌اس 
 
 
 

نظرات (۱)

  • Jeon yura
    دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۱۸:۱۵

    اهههههه لعنتی دیروز تو ویورس ته پست یر هم جواب میداد داشتم میمردم از استرس

    ای خداااااا من خودمو کشتم انقدر پست گذاشتم چرا فقط جوتب کره ای ها رو میده🥺🥺🥺😥😥

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">