تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


3 December

13 آذر

 

جین : "سلام من جین هستم

الان دو ساعت قبل از تولد منه

من چیزیو منتشر میکنم که روش سخت کار کردم !

https://t.co/GMKP9e3R6S

https://t.co/tjvuU67Wbm

 

 

اولین استوری بی‌تی‌اس در توییتر 

 

( قابلیت استوری دیدن و گذاشتن فقط در برخی کشور ها هست ) 

 

دانلود ویدئو

آپدیت توییتر Bighit Edu به مناسبت تولد جین
 
" [ چجوری کره‌ای بنویسیم ]
نگاه کنید و یاد بگیرید که چطور برای جین پیام تولدت مبارک بفرستید 
 
از طرف آرمی 💌
دلم میخواد بیام و بهت بگم ,امروز بیشتر از هر وقت دیگه‌ای دوستت دارم " 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
شوگا : " ججین !! تولدت مبارک به زودی 30 سالت میشه ولی منم بزودی دنباله روی تو میشم .. بازم تولدت مبارک .
#تولد جین مبارک #این شوگاست " 

 

 

 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
نامجون : " تولدت مبارک جین هیونگ
و منتشر شدن Abyss رو تبریک میگم
نقش کوچیکی داشتم ولی افتخاری بود که جزوش بودم
بیا خوشحال باشیم 😙😚"  

 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جی هوپ : " 💜💜 تولد برادر خوش چهرم مبارک 💜💜
#HappyJinDay 
#درخشنده تر از جواهر کیم سوکجین " 

 

دانلود ویدئو

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جی هوپ : "
#HAPPYJINDAY #OurMoonJinDay 
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱* "
 
*اشاره به مدل موهاشون در ویدیو داره 😂🥺

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جیمین : " هیونگ ما حتی خوندنش هم عالیه 
تولدت مبارک
امیدوارم طولانی و سالم زندگی کنی
#جین هیونگ تولدت مبارک
#JIMIN " 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جیمین : "آخری 
قلب
#اهمیت‌زاویه
#JIMIN
#تولدت‌مبارک‌جین‌هیونگ" 

 

ریپلای جیمین به توییت خودش
 
" خودم اینارو پست کردم ولی خودم اونی هستم که از خنده‌ی زیاد دارم گریه میکنم " 
 
 
 

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">