تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


6 December

16 آذر

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
نامجون : " از MMA تا MAMA هر دو روز پر از شکوه و افتخار بودن .
خیلی ممنونم از اینکه مراسم‌ها رو تماشا کردین
و من جداً خیلی دلم براتون تنگ شده.
دوستون دارم !💖 " 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جین : " آرمی ممنون از اینکه امروز تشویق و حمایتمون کردین 
این قلب منه بیونگ بیونگ*
 
* صدای تپش قلبه که کیوت گفته

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جیمین : " این که 8 تا جایزه تو MAMA برنده شدیم واقعا باورنکردنیه ㅜㅜ آرمی از همتون ممنونم که تا دیر وقت منتظر موندین تا مارو تماشا کنین  ما از حالا به بعدم سخت کار میکنیم ازتون ممنونم !!
#JIMIN
#آرمیامون جایزه بردن  #MAMA2020 

 

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جیمین : " 💜 " 

 

 

آپدیت توییتر تهیونگ
 
" کیم تهیونگ فقط آرمیارو میشناسه☺️💜 عاشقتونم🙇‍♂️💜 ازتون ممنونم🙇‍♂️💜 منتظرتون میمونم🙇‍♂️💜 زود میبینمتون🙇‍♂️💜 دلم براتون خیلی تنگ شده🙇‍♂️💜 آرمی 🙇‍♂️💜 خیلی با ارزشه 🙇‍♂️💜 "

 

 

آپدیت توییتر بی‌تی‌اس 
 
جی هوپ : " 💜💜💜💜💜💜💜
💜همونجور که از آرمی انتظار می‌رفت💜 
💜هوبی عاشقتونه ~💜💜 쪽* 😘
💜💜💜💜💜💜💜💜 " 
 
*صدای بوسیدن

 

 

 


نظرات (۱)

  • Jeon yura
    دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۱۲:۲۲

    واااای ماما تقریبا ۷ ساعت بود دیگه کور شدم پای گوشی.بی تی اسم گذاشتن آخرین اجرا فقط واسه اینکه از آرمیا واسه ویو خوردت استفاده کنن.به هر حال...

    مهم بی تی اسه که هم تو ماما هم تو ملون موفق بود😁😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">