تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


14 December

24 آذر

 

کامنت جین در Weverse  
 
آرمی : مامانم گفته غریبه هارو دنبال نکنم چون اونها بهت آب نبات میدن...اما من اگه بخوام دنبالت کنم ...؟
 
جین : تو نباید آجوشی هارو دنبال کنی

 

 

 

کامنت جین در Weverse 
 
آرمی : اگر بتونم با اوپا باشم حتی جهنم هم باهاش میرم ..
 
جین : من به بهشت میرم چون یه فرشته م

 

 

کامنت جین در Weverse 
 
آرمی : کیم سوکجین میره جهنم چون قلب آرمی هارو دزدیده
 
جین : پس دزدیدن رو بس میکنم !

 

 

کامنت جین در Weverse 
 
آرمی : اوپا بستنی جادوگر هالویین* هم توش نعناع داره
 
جین : قسمت آبی رو جدا میکنم من
 
*یکی از مدلهای بستنی برند Baskin Robbins 

 

 

کامنت جین در Weverse 
 
آرمی : اوپا به آرمی های که جدیدا وارد بازی Maple Story شدن چند تا نکته عالی بگو
 
جین : از اونجایی که همه‌ی کاربر های Maple Story مهربون هستن
من اینو نمیدونم ㅠㅠ چجوری باید اینکارو بکنم 
اگه این رو تو قسمت چت بگین اونا بهتون یاد میدن چیکار کنید همینطور پول و آیتم هم میدن 

 

کامنت جین در Weverse 
 
آرمی : تازگیا دیدم مردم طمع های شکلات نعنایی+چای سبز رو با هم میخورن و بهش میگن مدل Bulbasuar 
ولی 
درک نمیکنم چرا باید همچین کاری بکنید ... 
 
جین : این یک میانبره که به Venusaur تبدیل بشه 

 

منظور جین این شخصیت های pokémon هست

 

 

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">