تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


16 December

26 آذر

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : همگی من قرار بود امروز صبح به فروشگاه Pop-up برم اما نتونستم برم بنابراین شکایت داشتم  اما الان می تونم یهویی برم !! ㅠㅠㅜㅜㅜ مامان  من دوست دارم ㅠㅠ
 
تهیونگ : لطفاً از عینک شنا و ماسک استفاده کنید و اگه تعداد زیادی افراد اونجا بودن فقط برگردید 🙇
 
تهیونگ : ببخشید اما اگر دلیلی داری لطفا نرو ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ببخشید ㅠㅠ

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا به همین دلیل من نمی تونم به Pop-up برم حتی اگه بخوام ........
 من واقعاً می خواستم امسال بروم چون سال گذشته نمی تونستم اما حدس میزنم امسال هم نمیتونم برم ㅠㅠㅠ باید زودتر می رفتم ... 🥺🥺
 
تهیونگ : بیرون نرو و با من بازی کن من یکم وقت دارم میخوای چه کار کنی 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : من میخواستم برم Pop-up ولی بابا بهم اجازه نداد ㅜㅜ
 
تهیونگ : این درسته بیاین به نوشیدنی بخوریم که توش یه چیزایی داشته باشه که بتونیم بهش زل بزنیم برای 30 دقیقه 
فقط بیاید با من برای 30 دقیقه بنوشیم 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : تهیونگ اوپا بیا بازی دوراهی انجام بدیم ~~~~ با آرمی 
 
تهیونگ : بزن بریم شروع کنیم  

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : پیتزای هاوایی (آناناسی)
می پسندی یا نمی پسندی 
 
تهیونگ : می پسندم 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : دراما یا فیلم
 
تهیونگ : فیلم

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse
 
آرمی : تهیونگ اوپا  راستشو بخوای تو خیلی سرت شلوغه داری اینور اونور میدوی مثل 아아아*
 
تهیونگ : آره ㅋㅋㅋㅋ 
 
*صدای دویدن 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : فیلم رمانتیک یا کمدی 
 
تهیونگ : کمدی رمانتیک ㅋㅋㅋㅋ

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : ..... پیتزا آناناس ... مثل ...؟ اوپا ... ؟؟
 
تهیونگ : احترام بذارید به ترجیحات طعم و مزه . من همچنین سوسیس صورتی رو هم دوست دارم

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : همبرگر بدون نوشابه با همبرگر بدون سیب زمینی سرخ کرده 
 
تهیونگ : من تقریبا 5 ماهه نوشابه رو ترک کردم 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse
 
آرمی : شستن ظرفا یا لباسا
 
خودم شستن ظرفا ,,
 
تهیونگ : لطفا یکی که تو ظرف شستن ماهره بیاد به من یه راه ساده و آسون برای شستن ظرفا به بهترین شکل بگه 

 

 

 

 
کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : من میخواستم برم سر oncl* ولی دیدم تهیونگ اوپا فعال شده پس نرفتم ☆
 
تهیونگ : .. آنلاین چی چی ؟
تهیونگ : کوهنوردی؟ 
تهیونگ : کلاس ؟؟؟
تهیونگ : ببخشید 
 
* آرمی از کلمه ی خلاصه شده ی online class استفاده کرده بود و تهیونگ متوجه نشد و در اخر متوجه شد 😂

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse
 
آرمی : ماشین ظرفشویی مدرن 😉
 
تهیونگ : این چیز حس خوبی بهت نمیده .. مثل احساس رضایتی که موقعه با دست ظرفا رو میشورم دارم 

 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : چرا آرمی ها یهو تبدیل شدن به زنگوله 
مارو زنگوله نکنید .. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
تهیونگ : اون یهویی اومد 
 
*اپیزود جدید Run BTS رو ببینید متجه منظور میشید 😂 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا تو توی نگه داشتن قولت خوبی نه ؟
 
تهیونگ : 30 دقیقه گذشت ؟ 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : این اپیزود RunBTS کی ضبط کردید ؟
 
تهیونگ : اونا خیلی پشت سر هم و بدون وقفه ضبط شدن  شما ازم میخواید اسپویل کنم ؟
 
تهیونگ : من یه جاسوسم ولی باختم , و بدون حسرت باختم 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا تو از Rinse استفاده نمیکنی 
 
چون یه Prince هستی ... ؟
 
تهیونگ : من از Rinse* استفاده میکنم 
 
*Rinse یعنی شستشو / آبکشی 
*Prince یعنی پرنس / شاهزاده

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : نه ....  اوپا تو خدای بازیگری هستی ...... چی ..... جاسوس 
 
تهیونگ : اینجوری بهتر میشد اگه با آرمی ها هم میشد انجامش بدن ولی اعضا هم منو خوب میشناسن خب پس 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : چند وقت دیگه میکس تیپت میاد ؟
 
تهیونگ : اخیرا خیلی کارای دیگه ای برای انجام دادنشون داشتم و نتونستم روش کار کنم پس یکم به تعویق افتاد 😂 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : میخوای اون بازیه مافیاییه Among us رو انجام بدیم که 2020 رو تسخیر کرد؟؟
 
تهیونگ : ما میخواستیم با تیم  changdong’s* انجامش بدیم 
 
تهیونگ : ما توی روز بعدی که داشتیم RunBTS ضبط میکردیم  در موردش حرف زدیم ㅋㅋ
 
تهیونگ : changdong= توی قسمت بازی RunBTS؟ ظاهر میشه 
 
* اسم دیگه ی گروه T1 همین changdong هست 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋبازی Among us  باحاله ㅋㅋ
تا حالا امتحانش کردی؟با آرمی ها بازی کن ㅠㅠㅠㅠ
 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا یه اتاق درست کن دکمه زیر رو بزن و به Private تغییرش بده کد 6 رقمی اتاق رو پست کن بعد 9 تا آرمی میتونن وارد بازی بشن 
 
تهیونگ : اگه بازی 9 نفره ست نمیخوام انجامش بدم بعدا یه آرمی مخفی میشم و بازی میکنم بیاید اسم من رو حدس بزنید 

 

 

ترجمه‌ی کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : آبمیوه توت فرنگی یا مربای توت فرنگی ؟
 
تهیونگ : مربا توت فرنگی 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : تهیونگ نیم کسی که هنوز هم اگه وقت داشته باشه با آرمی‌ها حرف میزنه ... 
قطعا تو رتبه اول عشق به طرفدارا قرار میگیره ...
 تو امروز خیلی سخت کار کردی خوشحال باش ...
 و مطمئن باش که ماسک هم میزنی
 
تهیونگ : رسما نفر اول تو عشق به آرمی‌ها هستم 😎캬아*
 
*صدای موقع خفن بودن 😂

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اسمت رو چی میذاری؟
 
تهیونگ : همه اسم خودشون رو بذارن Abrtmsy و تنها کسایی می‌تونن بازی کنن که اسمشون این باشه ㅋㅋ من بعضی وقتا به این سرور ی نگاهی میندازم 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا تو واقعا امروز فعالی؟ امروز هم فایتینگ :) 
 
تهیونگ : بعضی وقتا روزهایی شبیه به این هستن ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ🤣

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : ممنون که با آرمی‌ها حرف میزنی ㅎㅎ تا به مدت طولانی در کنار آرمی‌ها باشی و Run رو برام اسپویل کردی 😏
 برام کامنت نذاشتی ولی شاید دفعه بعد بزاری 
میشه قبل از اینکه بمیرم تو رو ببینم؟ ㅋㅋㅋ
خب اگه تو برام کامنت بذاری ... اینطوری میتونم به آرزوی Bbangya* برسم 😉
 
تهیونگ :Bbangya ㅋ
 
* وقتی بازنده بازی قول میده یک آرزوی برنده رو برآورده کنه میگن bbangya 

 

 

کامنت تهیونگ و جین در Weverse 
 
آرمی : تهیونگا ... ممنون که مثل یک دوست با ما بازی میکنی ㅠㅠ
 
تهیونگ : هی ! مگه ما با هم دوست نیستیم😎
 
جین : پس این آقا دلیل ویبره های گوشیم بوده 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : من منتظر میمونم 
 
تهیونگ : من الان باید کار کنم ㅠ لطفا با آرمی‌های دیگه بازی کن  اگه یادم موند منم میام , برای این بازی لطفا سطح مبتدی رو انتخاب کنید وگرنه نمیتونم بازی کنم 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : ㅋㅋㅋ پادشاه ارتباط امسال 👍
 
تهیونگ : بیگ‌هیت تو فقط به من یه لوح دادی و تمومش کردی نخیرم این دفعه بهم یه چیز بهتر بده 

 

 

آرمی : آره بیگ‌هیتو  درست آمادگی داشته باش و به پسرا یک لوح تقدیر و جایزه پولی بده ~~~~ -از طرف تمام آرمی‌ها 
 
تهیونگ : هی !! بخوام راستشو بگم مگه دلیل اینکه عملکرد Weverse فقط 10 درصد بخاطر من پیشرفت نداشته ㅡㅡ میخوام خودم یه اپلیکیشن بسازم 
 
تهیونگ : (بنده هیچ استعدادی تو ساخت یه اپلیکیشن ندارم) 

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 

آرمی : به جز لوح تقدیر دیگه چی میخواد~ ته‌ته ما ؟؟
 
تهیونگ : تعطیلات یه روزه 🙇‍♂
 
تهیونگ : یا اینکه ببینم بنگ شی‌هیوک هیونگ رقص بخش آهنگ ON رو انجام بده 🤔  

 

 

کامنت تهیونگ در Weverse 
 
آرمی : اوپا !! استراحت یه روزه خیلی کمه تو حداقل نیاز به یک هفته استراحت داری ! درسته ؟؟
 
تهیونگ : آااه این حرف باعث شد روی صورتم یه لبخند ظاهر بشه !! 
 
تهیونگ : من دارم میرم بهم خوش گذشت دوستان عزیزم ✋
 
 
 
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">