تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


23 December

3 دی

 

کامنت نامجون در Weverse
 
آرمی : تنها رییس جمهور خوشتیپ در جهان , آر ام اوپا, لطفا خودتو در انتخابات ریاست جمهوری کاندید کن من به تو رأی میدم ..💜😍
 
 نامجون : اوه چه اظهار نظر خطرناکی ..

 

 

کامنت نامجون در Weverse 
 
آرمی : 💖 لیدر فوق العاده ی ما آر ام💖 ما آرمی‌ها خیلی خوش شانسیم که یه لیدر مثل آر ام داریم
 
نامجون : من هم خوش شانسم که شماها رو دارم😘 .

 

کامنت نامجون در ویورس
 
آرمى : نامجون تو یک انسان کامل هستى. 
به من یاد دادى که خودم رو دوست داشته باشم.
تمام کلماتى که میگى باعث میشه گریه کنم و فکر کنم .
تو واقعا لیاقت همه چیز رو دارى .
بی‌‌تی‌اس وجود داشته باشه , ما هم وجود داریم .
براى همه چى ممنونم .
 
نامجون : ما وجود خواهیم داشت 😄 .

 

 

 

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">