تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


خب خب ✌🏻😃 تو این مدت یه مشکل به وجود اومد که نتونستم اخبار پسرا رو براتون بزارم🥺🥺🐥

بنابراین واسه عذر خواهی اومدم تا بهتون یه چی نشون بدم😍💜




یه ارمی کره ای روز تولد جیمین شهههه کیتومون رفت به فن کافه جیمین تو سئول و واسم از اونجا عکس فرستاد💜😍✌🏻

گفتم خوبه که شما هم اینا رو ببینید🐥💜😍

ارمی بوووووراههه


























اینم از اتاق دختره( من=عررررر😫😅✌🏻)




 







خب بهم بگید😃✌🏻 حستون چیه به عنوان یه ارمی ایرانی؟؟ و اینکه اتاق شما هم همینجوری عایا؟؟؟!😬🤟🏻💜


ای لاااو یو آرمی 😍😃💜


^~^Hedieh OT7 ۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۱:۱۲ ۲۸ ۷ ۲۹۶۰

نظرات (۲۸)

  • Kim Ala
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۱:۲۶

    واهاهاهایییییییییییییی😭😭😭😭

    ای خدااااااااا

    منم میخواممممممممم

    ببین...

    فن کافه چیه؟

     

    حسم به عنوان یه آرمی...

    میخوام برم دزدی🙂

    هه...

    اتاق من؟

    یکی بیاد توش اصلاااا نمیفهمه این بدبخت آرمیه😑

     

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۱:۵۷
      بیا با هم عرررر بزنیم😫😫😂

      فن کافه ، یه کافی شاپه مخصوص اون خواننده ، بازیگر یا ایدله که طرفدارهاشون میرم اونجا حالشو میبرن😅😫😫💜


      اتاق منم همین طوریه😕✌🏻 بیا دوباره عررررر بزنیم😂😅💜
  • bahareh tt
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۱:۴۴

    حس گند بیخود بودن کلا حس یه تیکه اشغال کردم😂😂

    نه جدی ناراحت شدم که ما چرا نیستیم هییی نه باو من یه چن تا وقت عکس دارم همین😭😢

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۱:۵۹
      منم اول که اینو فرستاد همین حس رو کردم😂✌🏻

      همین که دوتا عکس داری خودش عالیه واسه قشنگ کردن اتاقت 😃✌🏻😍💜
  • Latte cocoa
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۱:۴۸

    واییییییییییییییییی مرسیییوووووووووووووو بابت عکساااااااااااا از اون ارمی کره ای هم تشکر کن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

     

    ن اتاق من ایطوری نیس...

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۲:۰۱
      😍😍💜💜💜 فدات شم عشقولی 😃✌🏻 اگه بازم اون ارمی کره ای از این عکسا فرستاد واسم ، حتما واسه شما هم میزارم تا ببینید🐥😃✌🏻💜💜

      لااابیوووو😗


      اتاق هیچ ارمی بدبخت ایرانی اینطوری نیس😐😶😂😂💜
  • Kim Ala
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۰۴

    اهان

    اونوقت این فن کافه ها تو ایران شعبه ندارن😂؟

     

    بیا در آغوشم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😂😂

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۲:۱۷
      شک نکن که حتما شعبه دارن اونم سه بااار😂😂😂😂🤟🏻😁


      اومدم اومدم😫😂 عرررررر
  • army
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۳:۱۰

    حس بیچارگی و بدبختی رو به عنوان آرمی ایرانی دارم

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۸:۴۴
      هووووم منم همین حس جالب رو داشتم😂💜

  • G _ YOU
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۷:۲۲

    وااااااای خدا چه اتاقی منم می خوام 😭😭😭

    من اتاق اینجوری در این حد بی تی اسی نیست ولی این خیلی خوبه 💋

    فکر کنم این دختره هم مثل من شوگا لاوره چون اکثر عکساش از یونگیه 😈🤭😉

    ممنون 😘

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۸:۴۵
      پس اتاق خوشگلی داری😍😍😀💜 
      کنجکاو شدم عکس اتاق تو رو هم ببینم😃😃😃

      اره بایسش شوگاست😃😃✌🏻
  • xikook
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۸:۵۹

    هبع اتاق من هر کاری هم بکنم ب این ک چ عرض کنم 1درصدش هم نمیرسه .

    نظر من: دوستان پولاتون رو جمع کنید تبلیغ نمیکنما ... برین دیجی کالا ی چند تا پوستر بگی نگی خوب داره با ی عالمه تابلو شاسی از 2 تومن تا 50 تومن در همه سایز بخرین حداقال اتاقمون یکم شکل اتاق ارمیا بشه . من خودم 4 تا پوستر گرفتم زدم ب در و دیوار مامانم میاد تو میگه چقدر شلوغه اتاقت.

     

    ولی ناموصا البوما رو دیدین؟ قیمت هر کودومش الان چنده؟

     

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۹:۲۶
      پس اتاق قشنگی داری😃🐥😍

      عااااشق ماماتم😄💜💜

      من رفتم که پولامو جمع کنم😄😬✌🏻

      ما بدبختا اصلا معنی البوم هم نمیفهمیم 😅🥺😅😅
  • eli.t
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۹:۲۸

    بنظرم شایدما( شاید که نه صد در صد😂)عکسا و این چیزای بی تی اسو نداشته باشیم ولی تو دلمون پره ازین عکسا و این چیزاس😂💔

     

    وقتی میخوام خودمو اروم کنم🙄🤕😭عرررررررر

    خوش بحالش☹😭

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۰۹:۵۲
      😂😂😂😂🤟🏻

      حالا یه چیزی بگم 😬 همش این ارمیای کره ای از سفارشاتشون از ویورس شاپ عکس میزارن 😐😶 اونجاست که دلم میخواد پرپر بشم 😂😅😶

      اره خوش به حالش😕💜
  • callmearmy
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۰:۲۱

    بنظرت میخوره داشته باشیمممممممممممممم

    مطکمدژکژزدژکمنطکطپژ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    حسودیم شدددددددددددددددد. اتاق من خالیه. فقط دوتا نقاشی ته ته و یه دونه جانگ‌کوک و یه چیمی که آبجیم کشیده چسبونه به دیوار وگرنه من هیچی ندارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    میشه یکی بره بهش بگه برای ماعم بخره؟؟؟😭😭😭😭

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۳۰
      عزیزم🥰🥰🐥 منم خواهرم نقاشی بی تی ٢١ رو میکشه 🐥💜 منم زدمشون به تخت و دیوار😅✌🏻

      ایشالا که ما هم یه روزی از اینا داشته باشیم( ستاد دلداری 😂😂😩)


      میخوای بهش بگم😂😂 دیگه محلم نمیده اگه بهش بگم😂😅 میگه این دیوونه کیه🤣💜✌🏻
  • eli.t
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۴

    فک کنم قصدشونم همینه که ما پرپر بشیم😂😂😂💔

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۳۱
      😂😂😂 شدید موافقم باهات😂💜
  • آیسان
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۷

    دلم از این اتاقا خواست😢

    بابای من که عکسای بی تی اس و تو گوشیمم دارم بهم گیر میده چه برسه به اینکه بزنم به دیوار😐🥺 آهنگاشونم گوش میدم میگه برات متاسفم😐 کلا از بی تی اس فقط یه لیوان و چند تا پیکسل دارم😕

    الان که فکر میکنم میبینم خیلی بدبختم😭😭😭😭😭 

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۳۳
      خدا نکنه بدبخت باشی🐥🐥💜( من= عرررر 😅)

      خوبه لیوان و پیکسل داری 😅✌🏻من تو یه شهری زندگی میکنم که همینم نداره😶🤟🏻 


      خاااااک تو سر منه بدبخت😶😅😅💜
  • Negin
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۲:۲۲

    بسی جذاب.....😏😏😏😏😏😏😏

    من حتی یه عکس هم ازشون ندارم...🤒🤒🤒🤒🤒🤒🤒

    اون دختره روی اون میزش درس میخونه آیا؟؟؟؟؟؟......🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    اگه می‌تونه ... خیلی هنرمندها....👍👍👍👍👍👍👍

    به قول eli حتی اگه ازشون عکس نداشته باشیم ولی روی دیوارهٔ قلبمون عکس و اسمشون حک شده....💜💜💜💜💜💜💜

    (چه چرتی گفتم خودم نفهمیدم😂)

    من رفتم کره حتما تو ۷ تا شعبه اعضا میرم...🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۳۴
      مثل من🤟🏻😶😶 ناراحت نباش 😅 عکسشون روی دیوار قلبمون هست😂😂😂😂😂💜✌🏻


      من که رو اون میز نمیتونم درس بخونم😶✌🏻 اخرش همه ی درسام رو میوفتم 😅😂😂 ولی اون دختره روی اون میز درس میخونه😶✌🏻 فک کنم دیگه اینقد دیده چیزی به چشم نمیا 😶😐✌🏻💜 ما هارت ایز بروکن😂💜

      منم میام 🚗💃🏻💃🏻
  • baran
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۳:۱۱

    من میخوام عرررررررررررررررر 😪😭😭😭😭😭😭

    این همه آابوم داره بعد من در حسرت یک عدد البومم

    دوتا آرمی بمب داره ما یدونشم هنوز ندارین 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من موخاممم

    حس بدبختی و پیچارگی دارم به عنوان یه آرمی ایرانی😔😖😭😭

     

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۴۸
      اره میبینی😐✌🏻 لعنتی تقریبا همه ی البوما رو داره😐😶💜

      من به خاطر ارمی بمب خیلی عرررر زدم 😶✌🏻😂😂😂


      پاینده باد ارمی ایرانی😂😂😂💜✌🏻
  • RM. kiute.ARMY
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۳:۱۹

    دوتا چس عکس با چسب نا مرغوب چسبوندم تو اتاقم از ذوق شبا خوابم نمیبره:")

    خدایا شکرت

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۳۸
      بازم خوبه 😅✌🏻 منم نقاشی های ابجیمو چسبوندم به اتاقم😂✌🏻


      هشتگ بدبختی رو با ما تجربه کنید😂😂😂
  • G _ YOU
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۴:۰۶

    جداً یعنی اینقدر کنجکاوت کرده 😄

    خب اتاقم یه تیکه ی سفید نداره کل اتاق پر از پرستر ها و عکساشون هست یه سری وسایل که ارمی ها معمولا دارن 

    اتاقم به پای اتاق این دختره نمیرسه ولی ولی خب ۴۵ درصدش بی تی اسی هست 

    اها منم بایسم شوگا هست 

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۴۰
      والا که اتاق خوبی داری😃✌🏻✌🏻✌🏻

      دمت گرم😍😃

      ایشالا اون ٥٥ درصد هم با پوست بی تی اس پر کنی 😍✌🏻 من بیام عکس اتاق تو رو اینجا بزارم😅💜


  • G _ YOU
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۸

    خلاصه اون قدر هام جالب نیست به پای اتاق این دختره نمیرسه و خب در حد خودم تلاش کردم 😅

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۴:۴۰
      عالیه بابا 😃✌🏻😍 تا شکری نکن🐥🐥💜
  • G _ YOU
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۶:۳۷

    ممنون 😄

    با دوستم اون ۵۵ درصدم  درست میکنم اونم ارمیه اون اکثر البوم داره پوستراش کمه برعکس منه بازم ممنون تلاش خودمو میکن ✌🏻

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۱۸:۵۶
      وااااو😍💜 
      چ خوب که دوست خوب ارمی داری💜

      فایتینگ ارمی💜🐥
  • baran
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۹:۵۰

    دقیقا پاینده باد آرنی ایرانی😂😂 من الان ۳ ماهه دارم رو مخ مامانم کار میکنم تا رو مخ بابام کار کنه تا برام دوبسته برجسب ۲۰ تای بی تی ای بخر 😑😭😭😭

    من کلا رد دادمممممممممممممممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    ای کاش هفت سال پیش آرمی شده بودیم که قیمت دلار ۳۰ تومان نبود که ما الان به خاطر آلبوم و آرمی بمب عررررررر بزنیم 😁😁😁😁😭😭😭😭😭

    (همزمان دو تا حس دارم😂😂)

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۲۰:۱۲
      😂😂😂😂 مطمئن باش برات میخرن😃💜 

      منم رد دادم 😶

      اول اینکه دلار ٣٢ تومنه 😩😩😂😂😂 دوما اینکه حتی اگه هفت سال پیش هم طرفدارشون بودی هم نمیشد البوم و ارمی بمب بخری ( به خاطر اینکه پاینده باد ارمی ایرانی😂😂)
  • baran
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۹:۵۵

    من اگه روی اون میز درس میخوندم 

    زنگ انشا انشا نمی نوشتم 

    رمان مینوشتم از بنگتن😁😁😁😁

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۸ مهر ۹۹، ۲۰:۱۳
      😂😂😂😂

      چه فیکایی از این میز بلند میشه😂😶 اووووف😅💜
  • پارمیس
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۵

    گاااااااد خوشبحال دختره عرررررررررررررررررررررررررر منم میخوام

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۹ مهر ۹۹، ۱۱:۲۳
      هووووم خوش به حالش :/ 🤕
  • someday
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۳:۵۳

    وااااااااااااایییییییییییییییییییییییی خوش به حالش.......چه طور باهاش آشنا شدی؟؟؟چند سالشه؟بپرس ازش چه طور روی درس تمرکز میکنه چون من جدا بهش نیاز دارم....

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۹ مهر ۹۹، ۱۶:۰۶
      خوش به حال تموم ارمیای کره ای🤕😩😩🤕

      توی توییتر اشنا شدیم😃 اون بهم گفت که من تو فن کافه جیمینم ، منم گفتم واسم عکس بفرسته🥰😃 ١٣ سالشه 😶💜

      سوال اخرتو خودم جواب میدم چون امسال کنکورمو دادم✌🏻 بهت پیشنهاد میکنم که از اون موضوعی که تمرکزتو بهم میریزه دور کنی ، مثلا من توی این یک سال اصلا وان بی تی اس ندیدم 😮 ولی الان هزار بار دارم میبینمشون🙂🙂 من فقط به اهنگاشون گوش میدادم و سایت سیما و جیسوک رو چک میکردم ... حالا تو به اندازه من شورشو در نیار😄 برنامه ریزی کن که به ازای یک روز درس خوندن ، دو ساعت به کارایی که دوست داری بپردلزی✌🏻😍🐥

      چقد حرف زدم 😅😅 ببخشید مرا 
  • someday
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۷:۴۱

    چه قدر سنش کمممممههه...چه کیوت....مرسی از راهنماییت امیدوارم رشته ای که دوست داری قبول شی من یه چند سال دیگه کنکور دارم...

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۵۴
      هوووم اونم ١٣ سال کره ایا 😂😐 اون الان ١٢ سالشه 🙄😐😂😅 

      مرسی از ارزوی قشنگت😍 
      تو هنوز راه زیادی داری😍 برو عشق و حال 😅😍
  • Negin
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۲۳:۰۵

    وای هدیه من امسال کنکور دارم😳😳😳😳😳😳😳

    تو خوب راحت شدیا از شاد و واتساپ و اینا...😏😏😏😏😏😏😏

    ۷ تا بوس پَس کلت...😘😘😘😘😘😘😘

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۲۹ مهر ۹۹، ۲۳:۳۳
      راست میگی؟؟😩 ایشالا با خوشحالی تمومش کنی😗😗 رشته ی چی هستی؟؟ 

      ارع دیگه اینا به من نرسید😂😂✌🏻 ولی خب خوبه ، همش تو خونه ای میتونی خوب خوب بخونی✌🏻 از فرصتت استفاده کن  نگین جونی😃✌🏻 حتما موفق میشی 😍✌🏻

      ٧ تا بوس متقابل به تو باد 😃💜 ای نگین نگین هااا😄💜
  • Negin
    چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ , ۰۸:۵۹

    رشته تجربیم ....🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    Thank you babe...💜💜💜💜💜💜💜

    اره ...این کرونایی پدر سوخته یه خوبی که داشت همین بود که بشینم تو خونه سال آخری درسمو بخونم....👍👍👍👍👍👍👍

    😂😂😂😂😂😂😂

    این چی بود (ای نگین نگین هاا)

    😂😂😂😂😂😂😂

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۳۰ مهر ۹۹، ۰۹:۵۲
      وااااو خانم دکتر😎🤟🏻

      Your welcome loooove😻

      ایشالا که حالت خوب میشه و سال با خوشحالی روپوشت رو میپوشی😍😍💜

      😂😂😂 مگه نگین نیستی؟؟؟😄😆😂
  • Negin
    چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۱

    نگینم....نگینم...😁😁😁😁😁😁😁

    Thank you love💜💜💜💜💜💜💜

    انشاالله...🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    رشته تو چیه؟؟؟؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    حتما خیلی استرس داری که اعلام نتایج نزدیکه...😕😕😕😕😕😕😕

    نگران نباش🙂 ....خیلی زبر و زرنگی👍 ....حتما نتیجه دلخواهت رو میبینی...😘

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۳۰ مهر ۹۹، ۱۵:۰۸
      😍😍💜💜😗✌🏻😃

      بوراااهههه لاااب🥰💜😃
      رشته م ریاضیه😬🤟🏻😃✌🏻

      استرس که چه عرض کنم ، دارم پرپر میشم 😂✌🏻😬 حس میکنم نصف بدنم بی حسه😅😂💜

      وقتی بهت میگم ای نگین نگین هاااا😬😍💜💜😅
  • Negin
    چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ , ۱۷:۴۱

    جون به تو 😍😍😍😍😍😍😍

    😉Don't worry...be happy😉

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۳۰ مهر ۹۹، ۱۸:۰۹
      بوس به تو 🤟🏻💜💜😍🥰

      تو هم همینجور گوگول 😃😃💜
  • Negin
    شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۰۹:۳۲

    چرا هیشکی نیست؟؟؟؟

    🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۳ آبان ۹۹، ۱۱:۰۲
      سلام نگین نگین ها😁💜

      من یه جاییم که اینترنتم خوب نیست تا اخبار رو بزارم 😐✌🏻

      ایمیلت رو چک کن دختر😄
  • Negin
    شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۲:۳۸

    اوووکی....👍👍👍👍👍👍👍

    بزار ببینم چه خبره....😁😁😁😁😁😁😁

    • author avatar
      ^~^Hedieh OT7
      ۳ آبان ۹۹، ۱۴:۰۵
      😂😂😂

      خبری نیست😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">